۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۵

ورود لپ‌تاپ‌های Acer به دنیای سه بعدی

ایتنا- شرکت Acer محصولات سه بعدی جدید خود را با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Nvidia ۳D Vision معرفی کرد. جدیدترین مدل سه بعدی معرفی شده که Aspire ۵۷۴۵DG نام دارد، لپ‌تاپی است ۱۵.۶ اینچی که از توان بسیار بالایی جهت انجام کارهای گرافیکی برخوردار است که البته قیمت نسبتاً بالاتری از محصولات کنونی خواهد داشت. 
برای این مدل از موتورهای گرافیکی جدید Nvidia استفاده شده است که قابلیت پشتیبانی از پخش تصاویر سه بعدی به واسطه تکنولوژی ۳D Vision را دارند. قابلیت‌های این محصول با مدل سه بعدی پیشین این شرکت یعنی لپ‌تاپ Aspire ۵۷۳۸DG متفاوت است و در واقع مدل ۵۷۴۵DG، نسل جدید این نوع محصولات به حساب می‌آید.
محصول یاد شده به همراه نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز۷ عرضه خواهد شد و از میان سایر امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به درگاه خروجی HDMI، بلوتوث داخلی، شبکه بی‌سیم با پشتیبانی از استانداردهای ۸۰۲.۱۱ b/g/n، وبکم داخلی ۱.۳ مگاپیکسلی، شیار کارت حافظه SD و عینک مخصوص ۳D Vision برای تماشای تصاویر سه بعدی اشاره کرد.
شرکت Acer برای این مدل سنگ تمام گذاشته است که از مشخصات فنی آن می‌توان به استفاده از پردازنده قدرتمند Core i۵-۴۶۰M با فرکانس پایه ۲.۵۳ مگاهرتز، موتور گرافیکی قدرتمند NVidia GeForce GT ۴۲۵M (با قابلیت بازپخش تصاویر سه بعدی با سرعت پردازش تصویر ۱۲۰ Hz) اشاره کرد.
همچنین برای این مدل ۴ گیگابایت نیز حافظه از نوع DDR۳ و هارددیسک با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 16069
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام