۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۲
در سال 2010

N8 داغ ترين خبر نوكيا

ايتنا - با ورود نوكيا N8 كمترين كسي فكر مي كرد اين گوشي داغ ترين خبر نوكيا در سال 2010 گردد.
N8 داغ ترين خبر نوكيا

به گزارش ایتنا، با نگاهي به فهرست پربيننده‌ترين مطالب منتشر شده در سال ۲۰۱۰ در وبلاگ رسمي نوكيا مي‌توان دريافت كه اخبار مربوط به معرفي گوشي ها، با بيش از ۲۰ عنوان خبري مختلف، بيش از همه نظر مخاطبين را به خود جلب كرده است.
در اين فهرست اخبار مختلفي را مي‌توان ديد؛ از خبر نوكيا N8 كه براي نخستين بار قابليت‌هاي بي‌نظير اين گوشي را معرفي مي‌كرد تا خبر عرضه جهاني نوكيا E5.
نكته جالب توجه در اين خصوص، آمار بازديد كنندگان اين وبلاگ در سال ۲۰۱۰ است كه با رشد چشم‌گيري از ابتداي سال روبرو بوده و اين روند همچنان ادامه دارد.

بي شك جاي تعجب نيست اگر خبر معرفي جزئيات مربوط به قيمت، قابليت ها و تصاوير نوكيا N8 را با ۷۲۰ هزار بيننده و همچنين بيش از ۸۵۰ نظر در صدر اين فهرست ببينم.

اين خبر در آوريل سال ۲۰۱۰ براي نخستين بار مختصري از قابليت‌هاي منحصر به فرد نوكيا N8 را به همراه تصاويري با كيفيت HD كه توسط گوشي ضبط شده بود منتشر كرد و همچنان در بيشتر روزها نيز با عنوان بيشترين ميزان بازديد در صدر فهرست پربيننده‌ترين خبرهاي روزانه نوكيا قرار دارد.

لازم به ذكر است كه اين خبر در نظرسنجي كه هم اكنون در مورد انتخاب «بهترين خبر معرفي گوشي‌هاي نوكيا در سال ۲۰۱۰» در وبلاگ رسمي نوكيا در حال اجراست نيز با بيش از ۶۰ درصد آرا‌ء در صدر بهترين اخبار معرفي گوشي در سال قبل قرار دارد.

کد مطلب: 16351
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام