۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۵

GTX ۴۶۰ SOC گیگابایت رکوردهای اورکلاکینگ را شکست

كارت گرافيك GTX ۴۶۰ SOC گیگابایت باز هم رکوردهای اورکلاکینگ را شکست.
GTX ۴۶۰ SOC گیگابایت رکوردهای اورکلاکینگ را شکست
در آخرین روزهای سال ۲۰۱۰، در تاریخ ۲۸ دسامبر، اورکلاکر معروف اروپایی با نام مستعار Matose توانست با استفاده از یک کارت گرافیک GTX ۴۶۰ SOC گیگابایت رکورد هر دو نرم‌افزار ۳DMark ۰۵ و ۳DMark ۰۶ را ارتقاء دهد.

این رکوردها که در وب‌سایت hwbot.org ثبت شده به این ترتیب هستند: در نرم‌افزار ۳DMark ۰۵ و در بخش تک GPU امتیاز ۵۰۲۳۱ ثبت شده که تقریبا ۳۳۰۰ امتیاز از دومین رکورد ثبت شده در این بخش بیشتر است.

در نرم‌افزار ۳DNark ۰۶ نیز امتیاز ۳۶۳۸۰ توسط Matose به ثبت رسیده است. نکته جالب در لیست رکوردهای ثبت شده این است که علاوه بر رتبه اول، رتبه سوم در هر دو نرم‌افزار نیز متعلق به کارت گیگابایت است.

البته در لیست بیست رکورد برتر کارت گرافیکی GTX ۴۶۰ در نرم‌افزارهای ۳DMark ۰۵ و ۳DMark ۰۶ بسیاری از رکوردها به وسیله کارت گیگابایت به ثبت رسیده و اورکلاکرهای بسیاری با آن امتیازات بالایی به ثبت رسانده‌اند.

این کارت که GV-N۴۶۰SO-۱GI نام دارد بهترین و خوش قیمت‌ترین کارت سری ۴۰۰ گیگابایت به شمار می‌رود و از پیشرفته‌ترین و جدیدترین فناوری‌ها در ساخت آن استفاده شده است.

ویژگی قابل توجه این کارت این است که پردازنده گرافیکی آن در دو مرحله اورکلاک شده است و از نمونه پیش فرض کارت قدرتمندتر است. البته Matose با استفاده از سیستم خنک کننده نیتروژن مایع موفق به ثبت این رکورد شده است.

برای مشاهده این رکوردها می‌توانید به وب سایت hwbot.org یا وب‌سایت گیگابایت مراجعه کرده و در جریان ریز رکوردها قرار بگیرید.
کد مطلب: 16386
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام