۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۳

گیگابایت در CES ۲۰۱۱

گیگابایت از اولین مادربرد AMD Fusion با اندازه ساخت Mini-ITX خود در CES ۲۰۱۱ رونمایی کرد.
گیگابایت در CES ۲۰۱۱
شرکت گیگابایت در نمایشگاه CES ۲۰۱۱ محصول جدیدی از رده مادربردهای HTPC خود را معرفی کرد: GA-E۳۵۰N-USB۳. از ویژگی‌های جدید این مادربرد با اندازه ساخت کوچک گیگابایت می‌توان به فناوری‌های زیر اشاره کرد:

AMD Fusion با DirectX ۱۱، USB بسیار سریع (USB ۳.۰)، SATA شش گیگابایت در ثانیه، رابط HDMI و همچنین تعدادی از ویژگی‌های انحصاری گیگابایت مثل Ultra Durable ۳ Classic، ۳x USB Power و On/Off Charge.

با بهره بردن از پردازنده AMD E-۳۵۰ دوهسته‌ای و گرافیک AMD Radeon HD ۶۳۱۰، مادربرد GA-E۳۵۰N-USB۳ گیگابایت محتوای Blu-ray را با کیفیتی بسیار بالا و برتر نسبت به دیگر گرافیک‌های آنبرد ارائه می‌دهد. تصاویر HD با صدای ۷.۱ کاناله فراگیر با پشتیبانی از S/PDIF همراه شده است که یک قابلیت با ارزش دیگر برای رایانه‌های خانگی به شمار می‌رود.

در ضمن، این مادربرد از فناوری‌های ۳x USB Power Boost گیگابایت و USB ۳.۰ از یک کنترل کننده آنبرد Renasas (NEC) پشتیبانی می‌کند، تا کاربران بتوانند از جدیدترین نسل از ابزارهای انتقال داده USB بهره ببرند.

در رابطه با کیفیت ساخت، مادربرد GA-E۳۵۰N-USB۳ طوری طراحی شده است تا نیازهای یک مادربرد همیشه در حال کار را برآورده کند، چه از جهت مصرف انرژی و چه تولید گرما.

طراحی Ultra Durable Classic گیگابایت از دوبرابر مقدار مس نسبت به یک مادربرد معمولی بهره می‌برد، تا این مادربرد توان کمتری مصرف کند و در دمای پایین‌تری کار کند. علاوه بر این، GA-E۳۵۰N-USB۳ مجهز به خازن‌های جامد بسیار مقاوم ژاپنی و فناوری بایوس دوگانه گیگابایت است، که یک چیپ بایوس پشتیبان را به وجود می‌آورد، برای زمانی که بایوس اصلی ویروسی شده یا صدمه ببیند.
کد مطلب: 16502
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام