۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۷

ثبت نام برای تکمیل ساختار کمیته فنی فناوری اطلاعات

ايتنا - ثبت نام برای تکمیل ساختار کمیته فنی فناوری اطلاعات آغاز شد.

به گزارش ایتنا از دبیرخانه کمیتـه فنی فناوری اطلاعات به منظور توسعه و تکمیل ساختار کمیته فنی فناوری اطلاعات ایران متناظر با ساختار کمیته فنی مشترک ISO/IEC JTC۱ ثبت نام از علاقه‌مندان عضویت در این کمیته از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۸۹ آغاز و به مدت ۱۰ روز تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ۳۰/۱۰/۱۳۸۹ ادامه خواهد داشت.

منیژه سلطان‌الکتابی دبیر کمیته فنی فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: بر اساس ماده یک نظامنامه کمیته ملی استانداردهای ایزو هر شخص حقیقی که تمایل به مشارکت در تدوین استانداردهای بین‌‌المللی ایزو را داشته باشد می‌تواند بر طبق آیین‌‌نامه مربوطه به عضویت کمیته ملی پذیرفته شود.
 
وی افزود : با تمهیدات پیش‌بینی شده و بر اساس تجربه سال گذشته، به منظور تکمیل ساختار کمیته‌‌های فرعی و فنی متناظر، اشخاص حقیقی می‌‌توانند با تکمیل فرم درخواست عضویت در کمیته ملی استانداردهای ایزو، علاقه‌مندی و آمادگی خود را برای عضویت در کمیته ملی اعلام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مقوله استاندارد در کسب و کار حوزه فناوری اطلاعات، علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم درخواست عضویـت در کمیـته ملی استانداردهای ایزو از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته فنی فناوری اطلاعات به آدرس www.isiri-ittc.ir برای مشارکت در ساختار و فعالیت‌های این کمیته اقدام نمایید.

دبیر کمیته فنی فناوری اطلاعات افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده به منظور تکمیل ساختار کمیته فنی فناوری اطلاعات ایران و انتخاب مسئولین کمیته­های فنی و فرعی و گروه‌های کاری انتخابات ترمیم ساختار با دعوت از کلیه کسانی که ثبت نام خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته فنی فناوری اطلاعات تکمیل نموده‌اند به مدت سه روز از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ بهمن ماه سال جاری و بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

سلطان‌الکتابی با اشاره به عملیاتی شدن پورتال کمیته فنی فناوری اطلاعات برای تسهیل دسترسی اعضا به مستندات ارسالی از سوی موسسه جهانی ایزو عنوان کرد در سال ۲۰۱۰ میلادی بالغ بر ۲۱۰۰ سند از سوی ایزو برای کمیته متناظر فناوری اطلاعات در ایران ارسال گردیده است که دسترسی به این اسناد برای اعضاي کمیـته این کمیته از طریق پورتال فراهم شده است.
کد مطلب: 16533
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام