۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۳۲

گمانه زنی‌ها در مورد iPad2

ایتنا - شرکت اپل با معرفی رایانه لوحی خود با نام iPad، در سال ۲۰۱۰ موج جدیدی در دنیای رایانه‌های قابل حمل به راه انداخت.
گمانه زنی‌ها در مورد iPad2


به گزارش ایتنا، رقبای اپل نیز بعد از این معرفی، بیکار ننشستند و بسیاری از آنها در رقابت با این تبلت دوست داشتنی هماوردان آن را یکی پس از دیگری معرفی نمودند، به طوری که در نمایشگاه CES ۲۰۱۱ که مربوط به کالاهای مصرفی دیجیتال بود و به تازگی به کار خود پایان داد، بازار تبلت‌ها داغ داغ بود.

بعد از گذشت ماه‌ها از معرفی iPad، بسیاری از کارشناسان فناوری اعتقاد دارند که آقای استیو جابز، به عنوان رئیس محبوب اپل، دیگر باید کم کم نسل دوم این رایانه لوحی را معرفی کند.

از جمله آقای کوین رز، مؤسس سایت مشهور Digg، در وبلاگ خود از پیش‌بینی‌اش برای معرفی قریب‌الوقوع iPad2 می گوید.
او عنوان می کند: «من با اطمینان می‌گویم که اپل، iPad2 را تا ۳ یا ۴ هفته دیگر معرفی خواهد کرد.»
شاید منظور او روز یکم فوریه باشد.

او ادامه می‌دهد: "iPad2 ویژگی‌هایی از جمله صفحه نمایشگر Retina (صفحه بسیار شفاف و با وضوح بالا که اولین بار در iPhone4 به کار گرفته شد) و ۲ دوربین در جلو و پشت خواهد داشت.»
 پس با این توضیحات، اگر قصد دارید به زودی یک رایانه لوحی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل تا اول فوریه صبر کنید.

به گزارش ایتنا، شایعات دیگری هم در مورد این ابزار الکترونیک دوست داشتنی مطرح شده از جمله داشتن یک درگاه USB و اسپیکرهای بزرگ‌تر و قوی‌تر و طراحی کوچك‌تر و ظریف‌تر نسبت به مدل قبلی خود.
این در حالی است که اپل ظاهراً قرار است برای iPhone جدید خود نیز دست به کارهایی تازه بزند که همکاری با اپراتور Verizon از جمله آنهاست.
کد مطلب: 16545
نام شما
آدرس ايميل شما