۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۱
معاون وزير ICT اظهار كرد

انتقال ميزباني بيش از 90 درصد سايت بخش‌هاي دولتي به داخل كشور

به گفته معاون وزير ارتباطات، زيرساخت‌هاي لازم را براي ايجاد شبكه ملي اطلاعات با ايجاد ديتاسنترهاي ملي، استاني و دستگاهي فراهم مي‌شود.

به گفته رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران تاكنون بيش از ۹۰ درصد از ميزباني سايت بخش‌هاي دولتي به داخل كشور انتقال يافته و اميدواريم در آينده نزديك كل بخش‌هاي دولتي ميزباني خود را به داخل كشور منتقل كنند.

علي حكيم‌جوادي معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار كرد: زيرساخت‌هاي لازم را براي ايجاد شبكه ملي اطلاعات با ايجاد ديتاسنترهاي ملي، استاني و دستگاهي فراهم خواهيم كرد.

وي موضوع دوركاري را يكي از مباحثي برشمرد كه بخش عمده‌اي از آن برروي بستر فناوري اطلاعات محقق خواهد شد كه در اين زمينه اقداماتي انجام شده و يا در دست انجام است.

رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران با تاكيد بر اينكه با پياده‌سازي فناوري‌ اطلاعات در همه ارگان‌ها و سازمان‌ها هرچه سريع‌تر موضوع دولت الكترونيكي محقق مي‌شود، تاكيد كرد:‌ در سازمان فناوري اطلاعات مجموعه‌اي را سازماندهي خواهيم كرد كه بتوانيم همه كمك‌هايي را كه IT مي‌تواند براي رسيدن به اهداف دولت فراهم كند، آماده كنيم تا سرويس‌هاي مورد نياز در اختيار مردم، دولت و بخش IT قرار بگيرد.

کد مطلب: 16600
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام