۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۰

حضور موسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات در نمايشگاه فناوري هاي پيشرفته ايران در سوريه

ايتنا - موسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات در نمايشگاهي از فناوري‌هاي پيشرفته جمهوري اسلامي ايران كه از هجدهم تا بيست و يكم بهمن‌ماه سال جاري در شهر دمشق برگزار مي‌شود شركت مي‌كند.

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومي موسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات در پي بازديد رياست محترم جمهوري كشور سوريه از نمايشگاه فناوري پيشرفته ايران و ابراز علاقه ايشان به برگزاري نمايشگاهي مشابه با مقياس بزرگتر در سوريه، دكتر احمدي نژاد، رياست محترم جمهوري ضمن موافقت با پيشنهاد وي دستور فرمودند نمايشگاهي از برترين دستاوردهاي كشور در زمينه‌هاي فناوري ارتباطات، نفت، گاز، انرژي‌هاي نو، بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي ، ميكروالكترونيك و تجهيزات پزشكي و دارويي در شهر دمشق برگزار گردد. 

بنا بر اين گزارش ، موسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز به عنوان بزرگترين نماينده ايران در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات با ارئه پروژه‌هاي خود در دو قالب صدور خدمات فني و مهندسي و طراحي و ساخت تجهيزات مخابراتي به معرفي توانمندي‌ها و پيشرفت‌هاي كشورمان در اين حوزه خواهد پرداخت. 

لازم به ذكر است ايران براي اولين بار است كه دستاوردهاي فناوري پيشرفته خود را پس از انقلاب در خارج از كشور ارائه مي‌كند.
 
گفتني است ۱۴۷ شركت و موسسه دانش بنيان در اين نمايشگاه حضور دارند كه موسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات داراي بزرگترين غرفه در نمايشگاه مي‌باشد.
کد مطلب: 16834
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام