۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۰

آخرین فرزند نسل چهارم Fermi

ايتنا- چند ماهی می‌شود که شرکت انویدیا پردازنده‌های گرافیکی نسل پنجم خود را روانه بازار کرده است و محصولاتی چون GTX ۵۸۰، GTX ۵۷۰ و جدیدا GTX ۵۶۰ Ti در تصرف رده‌های بالای بازار کارت‌های گرافیکی بسیار موفق بوده‌اند.
آخرین فرزند نسل چهارم Fermi
اما تعداد زیادی از کاربران به کارت‌های با قیمتی مناسب‌تر علاقه‌مند هستند و آخرین کارت گرافیکی زوتاک یعنی ۴۴۰ GT، میزان کارایی جدیدی را برای کاربران معمولی و نیمه حرفه‌ای – به اصطلاح میان‌رده- به ارمغان آورده است.

به گزارش ایتنا این تراشه جدید در دو مدل با حافظه‌های ۵۱۲ مگابایت و یک گیگابایتی از فناوری DDR۵ موجود می‌باشند. به دلیل بهره بردن از نسل چهارم از معماری پیشرفته Fermi، کارت گرافیکی ۴۴۰ GT زوتاک با ۹۶ سایه‌زن متحد گرافیکی بسیار بالا برای بازی‌های رایانه‌ای DirectX ۱۱ ارائه می‌کند.

این سایه‌زن‌ها در ضمن باعث می‌شوند که پخش محتوای تصویری با کیفیت بالا بر روی سایت‌هایی که از فناوری Flash شرکت Adobe استفاده می‌کنند بسیار سریع‌تر و روان‌تر بشود.

فناوری مهمی دیگری که در طراحی GT ۴۴۰ زوتاک استفاده شده است فناوری CUDA شرکت انویدیا است. با فرکانس کلاک هسته ۸۱۰ مگاهرتزی و کلاک حافظه ۳۲۰۰ مگاهرتزی این کارت گرافیکی توانایی اجرای جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای در محیط Windows ۷ و با پشتیبانی از DirectX ۱۱ دارد.
کد مطلب: 16858
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام