۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۵۸

ایجاد اداره های کل ICT در استانها

ايتنا - با ابلاغ معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهور، اداره های کل فناوری اطلاعات و ارتباطات در ۳۱ استان کشور ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، مهندس سید شمس الدین بربرودی در پنجمین همایش گزینشگران هیات مرکزی و هسته های تابعه وزارت، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: با اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجموعه وزارت ارتباطات، این وزارت خانه در حال گذران دوران انتقال خود از مرحله ای به مرحله دیگری است.
وی افزود: پس از واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی که بر اساس آمار و اطلاعات موجود، بزرگترین معامله تاریخ بورس محسوب می شود و همچنین به دنبال قرار گرفتن شرکت های پست و پست بانک در مسیر خصوصی سازی، تلاش گسترده ای از سوی وزارت ارتباطات برای ساماندهی و اصلاح ساختار صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بر همین اساس اداره های کل ICT در سطح استانها برای انجام و پیگیری وظایف محول به وزارت ارتباطات در سراسر کشور، ایجاد و راه اندازی خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت با اشاره به اهمیت توسعه و تقویت گزینش در سطح وزارت، تصریح کرد: نحوه تعامل این اداره های کل با هسته های گزینش باید تعریف شود که امیدواریم همزمان با فعالیت اجرای ایجاد این اداره ها این موضوع نیز پیگیری شود.
وی تأکید کرد: در دولت های نهم و دهم و با حمایت های همه جانبه وزاری وقت، روند توسعه و تقویت گزینش در مجموعه وزارت ارتباطات به خوبی پیش رفته است.
سید شمس الدین بربرودی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این حوزه گفت: در مجموعه وزارت ارتباطات اتفاق نظر بسیار مناسبی در بخش های مختلف برای به کار گیری نیروهای کارآمد وجود دارد.
وی افزود: امیداوریم با هماهنگی های موجود میان بخش های مختلف، محیط کاری مجموعه وزارت ارتباطات، بیش از پیش سالم، چابک و امن باشد.
بر اساس این گزارش، غلامرضا آبرودی نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت ارتباطات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بند سه سیاست های کلی نظام اداری در خصوص گزینش ها و عملیاتی شدن این سیاست ها اظهار داشت: مجموعه وزارت ارتباطات در حال پیاده سازی موارد مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر بهبود معیارها و روزآمدی روش های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظریها و نگرش های سلیقه ای و غیر حرفه ای است.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال ۸۹، افزود: طی یک سال گذشته نزدیک به دو هزار و ۸۰۰ پرونده ابلاغی در هسته های گزینش مورد بررسی قرار گرفته و رای لازم صادر شده است.
کد مطلب: 17058
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام