۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۸

موفقیت نسخه شبکه کوییک هیل در ۴ جنبه اساسی CRN

ایتنا - كوئيك‌هيل در بيش از ۲۵۰ گره حساب كاربري به عنوان كلاس A پذيرفته شده است.
موفقیت نسخه شبکه کوییک هیل در ۴ جنبه اساسی CRN
در نظرسنجی که توسط مجله CRN جهت رده بندی قهرمانان شبکه CRN در سال ۲۰۱۰صورت پذیرفت، شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل توانست در چهار بخش اساسی شبکه سازمانی (Enterprise) به موفقیت دست یابد.

به گزارش ایتنا،این مطالعه که در بیش از ۸۵ شهر انجام شد، نشان داد کوییک هیل با مدیریت صحیح توزیع محصول، تولید تقاضا برای شبکه از طریق توسعه بازار سرمایه، طرح ها و مشوق های شبکه، ارتباط شفاف و سریع با شبکه ها و آموزش کامل خاص محصولات به آنها، حضور موفقی در بخش شرکتی و سازمانی داشته است.


۴ جنبه‌ای که CRN برای نیروانا و نهایت کارا بودن شبکه های توزیع تعریف کرده است عبارتند از: تعهد، ثبات، شفافیت و ارتباطات. Quick Heal در این ۴ جنبه ی حیاتی عملکرد بهتر و ارتقای قابل توجهی در بخش سازمانی داشته است. در این بررسی آنلاین، پاسخ دهندگان به ترجیحات و رضایت فروشندگان در ۸ پارامتر کلیدی و ۲۴ زیر-معیار رای دادند.

آقای آبیجیت جوروکار (Abhijit Jorvekar)، قائم مقام بازاریابی و فروش تکنولوژی های کوییک هیل گفت: "کوئیک هیل از خیلی سالها پیش به عنوان بهترین و پیشروترین برند شبکه در آنتی ویروس های رده مصرف کننده و SOHO مطرح بوده است. با تجریه عمیق کار کردن با شبکه ها، نکات مهم که برای موفقیت همکاران توزیع مهم است، را ما می دانیم. برای شبکه های بخش سازمانی، تلاش کرده ایم تا در بخش های بازاریابی استراتژیک و نتیجه گرا، گسترش وسیع در همه شهرها با تمرکز بر شهرهای کلاس A و پشتیبانی قدرتمند و همه گیر در همه شهرهای بزرگ، تمرکز دقیقی داشته باشیم".


كوئيك‌هيل در بيش از ۲۵۰ گره حساب كاربري به عنوان كلاس A پذيرفته شده است. همچنين به عنوان بهترين برند نقطه پاياني براي SMBها (كسب و كارهاي كوچك و متوسط) در شهرهاي كلاس B و C برگزيده شده است. شركت ارتباطات نوآورانه و آموزش به شركاي فعال و تقويت در روابط شبكه‌ي توزيع را فراهم نموده است.

کوییک هیل استراتژی های شبکه‌ی بازاریابی با اولویت و هدایت کارا "تماس touch" را برای ارتباطات با شركاي توزيع خود ارائه نموده است. اين شركت به ايجاد انگيزه و افزايش توانايي شركا براي شناسايي فرصت‌ها و يافتن راهكارها معتقد مي‌باشد.

آقاي سنجاي كتكار، مدير ارشد فني و مديرعامل تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل گفت: "شركت‌هاي بزرگ، كوييك‌هيل اندپوينت سكيوريتي (Quick Heal's Endpoint Security) را بسيارجذاب‌تر و پايدارتر خواهند يافت. خوشحاليم كه مي‌بينيم كوييك هيل اندپوينت سكيوريتي تسلط بر بخش شركت‌هاي چندمليتي را با ارائه با فناوري‌هاي قابل رقابت آغاز كرده است".

با تداوم رشد با نرخ رشد مركب سالانه ۸۸% نسبت به پنج سال گذشته و سرمايه‌گذاري اخير ۶۰۰ ميليون روپيه‌اي شركت سكوئيا كپيتال در اين شركت، كوييك هيل به صورت مستمر در تلاش براي ساخت پلتفرم قدرتمندتر در بازار مي‌باشد. شركت همچنين گسترش شبكه جهاني خود را با معرفي راهكارهاي شركتي انترپرايز جديد كه نياز بخش كسب و كارهاي بزرگتر را فراهم مي‌كند، هدف قرار داده است.
کد مطلب: 17509
نام شما
آدرس ايميل شما