۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۴

فیس‌بوک و ارتباط خبرنگاران

ایتنا - فيس بوك در تلاش براي تقويت بخش News Feeds خود در نظر دارد تا اخبار بيش‌تر و واقعي‌تري منتشر كند.
فیس‌بوک و ارتباط خبرنگاران


به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری ایسنا، اين شبكه اجتماعي به استخدام فردي براي ايجاد روابط ميان خبرنگاران و سازمان‌هاي خبري پرداخته است.

اقدامات جديد فيس بوك هم‌چنين به سازمان‌دهي رويدادهاي رسانه محور كمك مي‌كند و قرار است يكي از اين رويدادها به زودي در دفتر فيس بوك در كاليفرنيا برگزار شود.

واديم لاوروسيك كه مسوول بخش برنامه‌هاي مرتبط با خبرنگاران در فيس بوك شده است، پيش‌تر در يك وب سايت به نام مشابل (Mashable) فعاليت مي‌كرد كه اخبار فن‌آوري را منتشر مي‌كند.

وي ماموريت پيدا كرده تا امكانات بيش‌تري در فيس بوك ايجاد كند تا اين كه از شبكه اجتماعي بتوان به عنوان يك ابزار خبري نيز استفاده كرد.

او هم‌چنين مسوول صفحه خبرنگاران (Journalists) در فيس بوك است.

هم‌اكنون شبكه اجتماعي فيس بوك داراي نيم ميليارد كاربر است. در حال حاضر فيس بوك از شبكه‌هاي اجتماعي ديگر مانند توييتر فاصله زيادي گرفته است.
کد مطلب: 17716
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام