۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۷

معرفی غیر رسمی Wii2

ایتنا - این کنسول دارای قدرت خروجی تصویر ۱۰۸۰P به همراه قابلیت پردازش۳ بعدی است.
معرفی غیر رسمی Wii2


به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، بنا بر اخبار منابع مختلف خبری مشخصات کنسول نسل بعدی شرکت نینتندو به همراه کنترلر نسل بعدی آن اعلام شد.

این کنسول که تحت نام Project Cafe از آن یاد می‌شود در نمایشگاه E۳ معرفی و در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

از جمله مشخصات سخت افزاری این کنسول می‌توان از داشتن پردازنده چند هسته ای IBM Power Pc که در مقایسه یا کنسول ایکس باکس ۳۶۰ در حدود ۸۰ درصد قویتر بوده و استفاده از معماری پردازنده گرافیکی شرکت AMDیعنی R۷۰۰ نام برد.

در ضمن این کنسول دارای قدرت خروجی تصویر ۱۰۸۰P به همراه قابلیت پردازش۳ بعدی نیز است.

از لحاظ اندازه نیز این کنسول بسیار شبیه کنسول نسل اول XBOX ۳۶۰ است که این چنین به نظر می‌رسد که این شرکت دستگاه SNES خود را مدرن‌تر کرده است.

کنترلر این شرکت یک انقلاب واقعی بوده و دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی است که کاربران را قادر خواهد ساخت تا بازی‌های خود را بر روی کنترل خود نیز استریم کرده و با خروجی ۷۲۰P آنرا مشاهده کنند.

پیش فروش این کنسول از ماه سپتامبر آغاز شده و شرکت نینتندو در سال ۲۰۱۲ آنرا عرضه جهانی خواهد کرد و با توجه به اینکه بسیاری از عناوین بزرگ بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه خواهند شد کاربران قادر خواهند بود بر روی کنسول جدید این عناوین را امتحان کنند.

به احتمال فراوان این کنسول با قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد که شاید این شرکت با توجه به رقابت شانه به شانه با سایر شرکت‌های سازنده کنسول ، قیمت انرا در طول زمان پایین‌تر بیاورد.
کد مطلب: 17838
نام شما
آدرس ايميل شما