۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۴

حمایت مجدد وزارت بازرگانی از طرح ساماندهی بازار فناوری اطلاعات

ايتنا - طرح ساماندهی بازار فناروی اطلاعات کشور در اواخر سال ۸۸ به ابتکار وزارت بازرگانی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تهیه و تنظیم گردید واز ابتدای سال ۸۹ فاز اول اجرایی آن آغاز شد.

گزارش پیشرفت طرح ساماندهی بازار فناوری اطلاعات در ۸ استان پایلوت، به وزارت بازرگانی ارائه شد.

به گزارش ایتنا در جلسه‌ای که با حضور ضیغمی معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی، پرویز رحمتی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، حمیدرضاقمی، دبیرکل، داود حقگو، دبیر تهران، ناصر مهرتاش عضو شورای مرکزی سازمان نصر کشور و رادمرد رئیس مرکز اصناف وزارت بازرگانی برگزار شد، گزارش پیشرفت طرح ساماندهی بازار توسط نمایندگان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ارائه و استمرار آن بر اساس برنامه زمان بندی مندرج در طرح تقاضاشد.

ضیغمی ضمن استماع دقیق گزارش و ارائه راهنمائی‌های لازم، از انجام چنین طرح‌هایی که منجر به ایجاد شفافیت وتنظیم بازار می‌گردد، استقبال نمود.

وی همچنین ضمن تاکید بر تشکیل ستاد عالی نظارت بر طرح و ضرورت اطلاع‌رسانی از دستاوردهای آن و فرهنگ‌سازی برای اجرای آن در سطوح جامعه، وعده داد که ابلاغ این طرح برای سایر استان‌های مشمول طرح نیز انجام شود.

براساس این گزارش، برای نخستین بار درکشور، نزدیک به ۱۵ آئین نامه شامل نحوه ارائه خدمات پشتیبانی وگارانتی محصولات حوزه فاوا تنظیم و به بازار این ۸ استان ابلاغ گردیده است.
 همچنین در این طرح، ۳۴۱ نوع خدمت شناسایی و نرخگذاری شده، فرآیند رسیدگی به شکایات مکانیزه وتسریع گردیده و تعامل مثبت میان نهادهای صنفی مرتبط در حوزه فاوا درسطح قابل قبولی برقرار شده است.

گفتنی است طرح ساماندهی بازار فناروی اطلاعات کشور در اواخر سال ۸۸ به ابتکار وزارت بازرگانی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تهیه و تنظیم گردید واز ابتدای سال ۸۹ فاز اول اجرایی آن آغاز شد.

کد مطلب: 17918
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام