۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۹
در حاشیه نشست گروه هشت

غول‌های اینترنتی در پاریس گرد هم جمع می‌شوند

ایتنا – نشست e-G8 محل تلاقی بزرگان فناوری اطلاعات و سیاستمداران خواهد بود.
غول‌های اینترنتی در پاریس گرد هم جمع می‌شوند
گروهی از برجسته‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری در جهان قرار است طی نشستی با عنوان e-G۸ در پاریس گرد هم جمع شوند و در خصوص موضوعاتی همچون دسترسی‌های آنلاین، پتانسیل اقتصادی اینترنت، حق مولف (کپی رایت) و قوانین اینترنتی بحث و گفتگو کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از میدل ایست آنلاین، این کنفرانس در ۲۴ و ۲۵ ماه می (سوم و چهارم خرداد) در پاریس برگزار می‌شود و در آن مدیران ارشد غول‌های اینترنتی جهان از قبیل گوگل، فیس‌بوک، مایکروسافت و آمازون حضور خواهند داشت.

این گردهمایی نوپا که به تازگی و با پیشنهاد نیکولاس سارکوزی رئیس جمهور فرانسه تشکیل شده است، پیش از برگزاری اجلاس سران هشت کشور بزرگ صنعتی جهان (G۸) برگزار می‌شود.

سارکوزی که در حال حاضر ریاست گروه هشت را بر عهده دارد، در سخنانی با اشاره به اهمیت پدیده اینترنت گفت: در مجمع گروه هشت یا در هر نشست بین‌المللی دیگر، با اینترنت به این شکل تعامل نشده است. سران این کشورها امیدوارند در این مجمع با نظرات و ایده‌های شخصیت‌های ردیف اول جهان اینترنت در خصوص آینده وب آشنا شوند.

یادآور می‌شود گروه هشت (G۸) از هشت کشور صنعتی جهان شامل فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، ژاپن، ایالات متحده آمریکا، روسیه و کانادا تشکیل شده‌است.

سران کشورهای این گروه هر ساله یک گردهمایی مشترک با هم دارند.

به نظر می‌رسد نشست e-G۸ محل تلاقی بزرگان فناوری اطلاعات و سیاستمداران خواهد بود.
کد مطلب: 18170
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام