۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۰

همايش آيلتس ايران 2011 برگزار شد

ايتنا - مديرعامل مركز آيلتس ايران، نيز در اين همايش از برگزاري دوره‌هاي Delta و دوره‌هاي آنلاين Celta براي اولين‌بار در ايران توسط خانه بين‌المللي لندن و دانشگاه كمبريج خبر داد و گفت: اين دوره‌هاي آموزشي براي تربيت مدرس و ممتحن خوب برنامه‌ريزي مي‌كند.


همايش آيلتس ايران ۲۰۱۱ با حضور ۳۰۰ نفر از مديران مؤسسات آموزشي زبان و دانشگاه‌هاي زبان سراسر كشور با همكاري سازمان سنجش و دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش ایتنا پرويز سعادتي، رئيس هيئت مديره مركز آيلتس ايران، هدف از برگزاري اين همايش را ايجاد همكاري مستحكم و متقابل با مؤسسات و دانشگاه‌هاي كشور به منظور ارتقاي سطح آموزش زبان در كشور دانست و گفت: در اين همايش محصول جديد «ilearnielts» كه مركز آيلتس تنها نماينده آن در ايران است به مدعوين معرفي شد.

او اضافه كرد: اين محصول شامل يك دي‌وي‌دي و دو كتاب آموزشي است كه در يكي از كتاب‌ها، نمونه سؤال و در ديگري جديدترين تكنيك‌هاي امتحان آيلتس نگاشته شده است.
سعادتي اضافه كرد: اين بسته آموزشي براي اولين‌بار در ايران برنامه‌ريزي و به ۱۲۰ كشور ارسال شده است.

دكتر فرزاد سعادتي، مديرعامل مركز آيلتس ايران، نيز در اين همايش از برگزاري دوره‌هاي Delta و دوره‌هاي آنلاين Celta براي اولين‌بار در ايران توسط خانه بين‌المللي لندن و دانشگاه كمبريج خبر داد و گفت: اين دوره‌هاي آموزشي براي تربيت مدرس و ممتحن خوب برنامه‌ريزي مي‌كند.

سعادتي با بيان اين مطلب كه اولين آزمون آيلتس ايران آوريل ۲۰۰۸ زيرنظر سازمان سنجش و دانشگاه امام رضا(ع) در تهران برگزار شد، افزود: هدف اصلي مركز آيلتس ايران، جلوگيري از خروج ارز كشور و ايجاد بستري مناسب براي مجهز كردن ايرانيان به ويژه جوانان ايراني به زبان بين‌المللي براي نشر و گسترش فرهنگ اسلامي است.

مديرعامل مركز آيلتس ايران گفت: طي سه سال گذشته، ۹۲ هزار داوطلب از ۱۲ كشور از جمله افغانستان، پاكستان، عراق و تركيه در اين امتحان در ايران شركت كردند.

دكتر امير سعادتي، مؤسس مركز آيلتس ايران، نيز در اين همايش با اشاره به اينكه هم‌اكنون در كلانشهرهاي تهران، اصفهان و مشهد، امتحان آيلتس برگزار مي‌شود، گفت: در صورت استقبال مؤسسه‌هاي زبان، اين مراكز در شهرهاي مختلف افزايش مي‌يابد.

او برپايي دوره‌هاي «preparation» را از خدمات مركز آيلتس ايران معرفي كرد و گفت: هدف از برگزاري اين دوره‌ها، ايجاد آمادگي لازم در داوطلبان براي شركت در آزمون آيلتس است.

کد مطلب: 18266
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام