۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۹

جایزه بهترین طراحی و نوآوری به مادربرد گیگابایت رسید

ايتنا- انجمن توسعه و بازرگانی خارجی تایوان TAITRA (Taiwan External Trade and Development Council) یکی از برگزارکننده‌های نمایشگاه Computex ۲۰۱۱، مادربرد G۱.Assassin گیگابایت را لایق جایزه بهترین طراحی و نوآوری دانسته است.
جایزه بهترین طراحی و نوآوری به مادربرد گیگابایت رسید

 

مادربرد G۱.Assassin گیگابایت، اولین مادربردی است که برنده این جایزه شده است. همچنین این محصول به عنوان یکی از مادربرد‌هایی که بهترین طراحی را در قطعات خود اعمال کرده است، برگزیده شد.

ریچارد چن، معاون بخش فروش و بازاریابی شرکت گیگابات در رابطه با برنده شدن این جایزه گفت: بسیار هیجان زده و مفتخر هستیم که با تولید مادربرد منحصر بفرد G۱.Assassin توانسته‌ایم در میان دیگر تولیدکنندگان این صنعت به عنوان برترین شناخته شویم.

وی افزود: کسب این مقام بر تعهد ما نسبت به ارائه بهترین تجربیات ممکن در بازی‌های رایانه‌ای به گیمرهای زبده افزوده است. همچنین مسئولیت ما نسبت به سازندگان سیستم ها در ارائه ویژگی‌های منحصر به فردی که در دیگر مادربردها به راحتی یافت نمی‌شود، بیشتر می‌شود.

مادربرد G۱.Assassin یکی از مادربردهای خاص در حوزه مادربردهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای است. این مادربرد از استفاده از چندین پردازنده گرافیکی یعنی SLI انویدیا و AMD CrossFireX پشتیبانی می‌کند.

همچنین بر روی برد خود از چیپ صدای Creative و چیپ پیشرفته شبکه BigFoot بهره می‌برد. در مجموع مادربرد G۱.Assassin با پشتیبانی از CrossFireX چهار مسیره و SLI سه مسیره، بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه‌ای می‌باشد.
کد مطلب: 18301
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام