۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۷

نيمي از دارايي‌هاي زوكربرگ در آستانه حراج

ایتنا - پل کگیلا مردی که مدعی نیمی از دارایی‌های شرکت فیس بوک و رئیس آن مارک زوکربرگ شده، موفق شده ادعای خود را یک گام دیگر به پیش ببرد.
نيمي از دارايي‌هاي زوكربرگ در آستانه حراج


به گزارش ایتنا به نقل از فارس، کگیلا می‌گوید در سال ۲۰۰۳ قراردادی را با زوکربرگ برای راه اندازی سایت فیس بوک منعقد کرده و بر اساس این قرارداد نیمی از ثروت فیس بوک به وی تعلق دارد.

وی که از سوی وکلای زوکربرگ به دروغگویی و کلاهبرداری متهم شده بود، توانست از آزمایش دستگاه‌های دروغ سنج به موفقیت خارج شود و حال می‌توان با قوت بیشتری ادعاهاش را در دادگاه مطرح کند.

وکلای زوکربرگ می‌گویند متن قراردادی که او همراه با امضای زوکربرگ ارائه کرده جعلی است و وی برای اثبات ادعایش باید متن ایمیلی را که مدعی است ۸ سال قبل برای زوکربرگ ارسال کرده ارائه کند.

در مقابل وکلای کگیلا می‌گویند موفقیت وی در تست دروغ سنجی نشان می‌دهد که ایمیل و قراردادی که او از آن سخن می‌گوید واقعی هستند و دادگاه باید از هر دو طرف دعوا بخواهد تا ادعا‌هایشان را ثابت کنند، نه اینکه فقط از کگیلا خواسته شود مدارکش را ارائه دهد.

رسیدگی به منازعه حقوقی دو طرف طی هفته‌های آینده در دادگاهی در نیویورک ادامه می‌یابد.

در حال حاضر دو برادر دوقلو هم مدعی هستند زوکربرگ ایده راه اندازی فیس بوک را از آن‌ها دزدیده و به همین علت به دنبال دریافت غرامت چند صد میلیون دلاری هستند.
کد مطلب: 18497
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام