۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۰

تلفن همراه ملبس به تبلت

ايتنا- شرکت ASUS در اين چند مدت حسابي عزم خود را جزم کرده است تا در زمينه تبلت و تجهيزات همراه رقباي ديگر را چند قدمي عقب براند.
تلفن همراه ملبس به تبلت



يکي از محصولات که اسوس واقعا براي اين هدف آن را طراحي و ساخته Padfone است که جاي حرف براي کسي باقي نمي‌گذارد.

ظاهر تبلت، شبیه مدل Eee Pad Transformer بوده و در پشت آن، محلی برای نصب تلفن هوشمند Padfone در نظر گرفته شده است.

خود تبلت دارای باتری جداگانه است که با تعبیه تلفن همراه در داخل آن فعال می‌شود. این محصول اندرویدی شامل یک تلفن هوشمندی ۴‪.‬۳ اینچی است که درون یک تبلت ۱۰‪.‬۱ اینچی قرار می‌گیرد.

تبلت به تنهایی کار نمی کند و در واقع شامل یک نمایشگر بزرگ تر به همراه باطری اضافه است. البته این شرکت اعلام کرده که طراحی و اندازه‌های محصول هنوز نهایی نشده و ممکن است که تغییراتی بکند. ‏

وقتی تلفن را از تبلت خارج کنید نمایشگر تبلت خاموش می‌شود و اگر گوشه تلفن را نگاه کنید می‌بینید که توسط یک اتصال HDMI و مینی یو اس بی با تبلت ارتباط برقرار می‌کند.

ایسوس اطلاعات زیادی از مشخصات فنی و یا سیستم‌عامل این دستگاه فاش نکرده، اما در تصاویر منتشر شدهاز این محصول جنجالی دوربین ۵ مگاپیکسلی تلفن‌همراه و خروجی تصویر HDMI تبلت دیده می‌شود.

دکمه‌های جلوی تلفن همراه نیز به دکمه‌های استاندارد تلفن‌های مجهز به سیستم عامل اندروید شبیه است. در جلوی این محصول یک دوربین به منظور استفاده در ویدیو کنفرانسها و محیط‌های گفت‌وگو قرار گرفته است.
کد مطلب: 18623
نام شما
آدرس ايميل شما