۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۹

استفاده از اسکنرهاي فوجيتسو در ششمين سرشماري ملي چين

ايتنا- فوجيتسو اعلام کرد، اداره ملي آمار چين در پکن، با استفاده از ۱۷۰۰ اسکنر سري fi و نرم‌افزار OCR (علامت خوان نوري) فوجيتسو موفق شد ششمين پروژه ملي سرشماري چين را در زماني بسيار کوتاه به انجام برساند.
استفاده از اسکنرهاي فوجيتسو در ششمين سرشماري ملي چين


واضح است کشوري مانند چين با داشتن بيشترين جمعيت دنيا، براي تهيه آمار جمعيتي و اطلاعات فردي ۱.۳ ميليارد نفر با چالش بزرگي رو به رو است.

براي اجراي اين پروژه ميليون‌ها آمارگير به نقاط مختلف چين اعزام شدند تا اطلاعات اوليه خانوار مانند شغل، درآمد و سابقه تحصيلي افراد را جمع‌آوري کنند.

سپس اين آمار توسط مجموعه‌اي از اسکنرها و نرم‌افزار OCR به داده‌هاي ديجيتال تبديل شد تا امکان محاسبه سريع و دقيق نتايج فراهم گردد.

به گزارش ایتنا نتيجه اين سرشماري بيش از ۷۴۰ ميليون برگه سرشماري با اطلاعات دست نويس بود که مي‌بايست در صدها دفتر اداره ملي آمار در سراسر چين اسکن مي‌شدند.

براي موفقيت اين پروژه در زمان مناسب، اداره ملي آمار چين نيازمند گزينه‌هاي همچون، اسکنرهاي با توان بالا که تحمل ۲۴ ساعت کار مداوم و سخت را داشته باشند، يک نرم‌افزار OCR بسيار دقيق که بتواند با سرعت و دقتي بالا اطلاعات دست نويس برگه‌هاي سرشماري را پردازش کند و وجود شبکه‌اي گسترده در سراسر چين تا امکان پشتيباني سريع محصولات فراهم شود.

براي دست يابي به موارد ياد شده، NBSC اسکنرهاي سري fi فوجيتسو را که توسط يکي از شرکت‌هاي تابعه گروه فوجيتسو به نام PFU توليد و تجهيز شده بود انتخاب کرد.

همچنين بهينه سازي برنامه OCR براي شناسايي و پردازش دستخط چيني نيز به مرکز تحقيقات و توسعه فوجيتسو سپرده شد. لازم به ذکر است اسکنرهاي سري fi فوجيتسو هم اکنون در رده اسکنرهاي تجاري، بالاترين سهم بازار را در دنيا به خود اختصاص داده‌اند.
کد مطلب: 18743
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام