۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۶

CLP-۷۷۵ND پرینتر لیزری رنگ جدید سامسونگ

ایتنا - تکنولوژی Anti-jam حاضر در ۷۷۵ND حرکت روان کاغذ در میان اجزای داخلی دستگاه را تضمین نموده و با تکیه بر فناوری پیشرفته این قسمت مشکل گیر افتادن کاغذ در درون پرینتر را تا ۵۰ درصد نسبت به مدل‌های پیشین این کلاس کاهش می‌دهد.
CLP-۷۷۵ND پرینتر لیزری رنگ جدید سامسونگ

شرکت سامسونگ آخرین دستاورد خود در زمینه پرینترهای پیشرفته رنگی لیزری را در قالب مدل جدید CLP-۷۷۵ND به نمایش گذاشته است این پرینتر جدید که به تازگی در سئول پایتخت کره جنوبی رونمایی شد نمونه‌ای سریع، هوشمند و کم مصرف با بالاترین امکانات کلاس بیزینسی ست که با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ساختار این مدل از پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای ۶۰۰ مگاهرتزی استفاده شده که با بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت و دقت دستگاه سرعت انجام پروسه پرینت را تا رقم فوق‌العاده ۳۳ppm در سایز A۴ افزایش داده که این رقم در حالت Letter به ۳۵ عدد در هر دقیقه افزایش می‌یابد.

به گزارش ایتنا، وضوح پرینت این مدل نیز حداکثر تا رقم ۶۰۰×۹۶۰۰ پیکسل قابل دست‌یابی ست. تکنولوژی Anti-jam حاضر در ۷۷۵ND حرکت روان کاغذ در میان اجزای داخلی دستگاه را تضمین نموده و با تکیه بر فناوری پیشرفته این قسمت مشکل گیر افتادن کاغذ در درون پرینتر را تا ۵۰ درصد نسبت به مدل‌های پیشین این کلاس کاهش می‌دهد.

در جریان معرفی این مدل Kyuho Uhm معاون ارشد بخش تجارت Samsung Electronics ضمن پرداختن به سیاست سامسونگ در سال ۲۰۱۱ برای تمرکز بروی صنعت پرینت، از تلاش روزافزون این شرکت در جهت تکرار موفقیت‌های خود در این بازار خبر داده و به نیاز بازار در جهت دست‌یابی به مدلی با کارائی بالا و هزینه‌های پایین که در عین حال از کیفیت و سرعت بالایی نیز برخوردار است اشاره نمود مواردی که همگی در قالب مدل پیشرفته CLP-۷۷۵ND کاملاً متبلور شده‌اند.

این پرینتر قدرتمند تنها به زمانی کمتر از ۱۱ ثانیه برای اجرای اولین پرینت رنگی احتیاج داشته و پردازنده قدرتمند حاضر در آن امکان دست‌یابی به این سرعت حتی در پرینت‌های پیچیده با رنگ‌های فراوان را نیز به راحتی فراهم می‌آورد این زمان در هنگام انجام پرینت‌های تک رنگ به ۱۰ ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

اتصال شبکه این مدل از نوع پر سرعت ۱ گیگابایتی ست که با برقراری ارتباط دستگاه با شبکه‌های پر سرعت انجام پرینت‌های تحت شبکه را به امر آسانی بدل می‌سازد.

ظرفیت برگه‌های قابل جایگذاری در این مدل به ۱۶۰۰ عدد در قالب سه سینی مختلف دستگاه می‌رسد که برای کاربری اداری و در یک استفاده سنگین روزانه نیز بیش از اندازه کافی به نظر می‌رسد علاوه بر این در CLP-۷۷۵ND از برگه‌های با کیفیت با قطر بیش از حالت استاندارد نیز پشتیبانی می‌شود و بدین ترتیب در هر زمان کیفیت چاپ بالایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برگ برنده دیگر ۷۷۵ND به مصرف پایین انرژی این مدل مربوط می‌شود جاییکه مصرف انرژی دستگاه با کاهشی ۲۲ درصدی نسبت به مدل‌های قبلی این خانواده به میزان متوسط ۳. ۹Kwh در یک سیکل هفتگی می‌رسد که از این لحاظ نیز یکی از کمترین هزینه‌های عملیاتی را در میان دیگر نمونه‌های این رده به کاربران تحمیل می‌کند نکته‌ای که برای بیزینس‌های کوچک تا متوسط از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این پرینتر می‌بایست به مکانیزم Duplex داخلی برای جایگیری هم‌زمان دو صفحه در یک پرینت در حالت ۲-Up و همچنین امکان جهش و نادیده گرفتن صفحات سفید در حین چاپ اشاره کرد که هر دو تأثیر چشمگیری در بالا بردن سرعت چاپ و بخصوص کاهش مصرف تونر دستگاه دارند.

CLP-۷۷۵ND یکی از کم صداترین نمونه‌ها در کلاس پرینترهای لیزری رنگی ست؛ صدای تولید شده از این مدل در حین کار ۵۴db و در حالت Stand-by تنها ۳۵db ست که تأثیر مشهودی در ایجاد فضائی آرام و کم صدا در محیط کار خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های فوق‌العاده این مدل فناوری جدیدی به نام ReCP ست که با افزایش خودکار کیفیت و شفافیت رنگ‌های خروجی دستگاه میزان فوکوس بروی عناصر گرافیکی و متنی را بسیار بهبود می‌بخشد.

ابعاد CLP-۷۷۵ND برابر ۴۴. ۶×۴۶. ۴×۴۸. ۱ سانتی‌متر با وزنی نزدیک به ۳۰ کیلوگرم است و قیمت و زمان حضور آن در بازار متعاقباً اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 18759
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام