۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۳

حضور رگولاتوری در کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی

ایتنا - برای حضور موثر در کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی رگولاتوری گروه‌های کاری تخصصی را سازماندهی کرده است .
حضور رگولاتوری در کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای دفاع از حقوق فرکانسی کشور با تشکیل و سازماندهی گروه‌های کاری تخصصی برای حضور در دوازدهمین کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی WRC-۲۰۱۰- آماده می‌شود.

به گزارش ایتنا، محمد کرم پور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مطلب فوق گفت:رگولاتوری به عنوان متولی طیف فرکانس در کشور، برای آمادگی و ارایه نقطه نظرات جامع و هماهنگ در دوازدهمین کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی، گروه‌های کاری تخصصی را سازماندهی کرده است که در این گروه‌ها تمامی بهره برداران عمده طیف فرکانس در کشور حضور دارند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به ضرورت حفاظت از ایستگاه‌های فرکانسی کشور افزود:در دوازدهمین کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی ۳۲ بند در قالب ۶ فصل سرویس‌های دریایی وهوانوردی، ماهواره ای، تعیین موقعیت و آماتوری، پخش صداوتصویر، سرویس‌های ثابت، متحرک وپخش عمومی و سرویس‌های علمی وتحقیقاتی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس‌های جهانی رادیو هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، تصریح کرد:به منظور حضور موثر و هماهنگ، مجامع منطقه ای در فاصله بین دو کنفرانس، جلسات آمادگی را تشکیل می‌دهند که مجمع مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT)که ایران نیز یکی از اعضای آن است، تاکنون چهار اجلاس آمادگی در این زمینه برگزار کرده است.

کرم پور انتخاب نمایندگان رگولاتوری به عنوان مسئول گروه کاری ۶ و نایب رییس کل اجلاس‌های آمادگی WRC را از دستاورد های حضور فعال و تلاش‌های مستمر مدیران و کارشناسان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه عنوان کرد.
کد مطلب: 19024
نام شما
آدرس ايميل شما