۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۰
ایتنا منتشر می‌کند؛

فراخوان انتخابات نظام صنفی‌ رایانه‌ای استان تهران

ایتنا- فراخوان انتخاب سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران (که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود) اعلام گردید.
فراخوان انتخابات نظام صنفی‌ رایانه‌ای استان تهران

به گزارش ایتنا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای انتخابات مهرماه خود، فراخوانی منتشر کرده است.

متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند مجمع عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران صبح روز پنج‌شنبه ۱۳۹۰/۴/۷ برگزار خواهد شد.

با توجه به برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس در مجمع سال جاری، چنانچه آن شرکت/فروشگاه/مشاور محترم تمایل به کاندید شدن در هیئت مدیره و یا بازپرس نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران را دارد، خواهشمند است به موارد زیر توجه نمایند:

۱. بر اساس مصوبه شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشورف نحوه محاسبه حق رای اعضای محترم به شرح جدول محاسبه تعداد آراء (مندرج در وب سایت سازمان) می‌باشد؛ لذا به منظور حفظ حقوق آن عضو محترم تقاضا می‌شود نسبت به پرداخت حق عضویت سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ خود حداکثر تا تاریخ ۹۰/۶/۳۱ اقدام رسید آن را به دبیرخانه سازمان (فکس ۸۸۷۶۲۰۳۷) ارسال فرمایید.

۲. با توجه به اینکه ثبت نام کاندیدهای انتخابات هیئت مدیره و بازرس از تاریخ ۹۰/۶/۵ و به مدت ۱۰ روز (تا تاریخ ۹۰/۶/۱۴) ادامه خواهد داشت متقاضیان کاندیداتوری هیئت مدیره و بازرس می‌بایست فرم اعلام کاندیداتوری معرفی‌نامه‌های اخذ گواهی عدم اعتیاد و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است صفحه مربوط به انتخابات سال جاری نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در وب سایت سازمان به نشانی فعال شده است و کاندیداهای محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوطه، فرم‌ها و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

۳. متقاضیان محترم می‌بایست به مدت زمان مورد نیاز جهت ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه از مراکز مربوطه توجه نمایند و تا پایان مهلت مقرر (۹۰/۷/۴) نسبت به ارائه مدارک مورد نظر اقدام نمایند.

۴. با توجه به اساسنامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، کاندیداهای محترم می‌بایست فرم استشهادیه را به امضای ۵% اعضای سازمان برسانند. به همین منظور تعداد امضاهای مورد نیاز هر یک از شاخه‌های استان تهران به شرح جدول زیر می‌باشد:

کد مطلب: 19228
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام