۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۶

دعوت به همکاری پاندا

ایتنا - پاندا، کاربران حرفه ای اینترنت را به همکاری در زمینه امنیت اطلاعات دعوت کرد.
دعوت به همکاری پاندا


شرکت امنیتی Panda Security، طی یک فراخوان جهانی، از کاربران حرفه ای اینترنت دعوت کرد تا در توسعه و تکمیل نسل جدید برنامه های ضدویروس، با این شرکت همکاری کنند.

به گزارش ایتنا، بر این اساس از کلیه کاربران اینترنت دعوت شده تا در مرحله آزمایشی تولید و توسعه نرم افزار Panda Cloud Antivirus Firewall، شرکت پاندا را در یافتن نقص‌های احتمالی و یا ارائه پیشنهاد برای بهبود این برنامه حفاظتی یاری کنند.

بنا بر گزارش‌های موجود، نگارش نهایی این نرم افزار که طی ماه های آینده و در دو نسخه رایگان و تجاری به دنیای امنیت اطلاعات رایانه ای معرفی خواهد شد، شامل ترکیبی از ماژول‌های پیشرفته حفاظتی، از جمله یک موتور ضدویروس و نیز یک فایروال هوشمند مبتنی بر فن آوری ابر (Cloud Technology) است که تمام انواع کدهای اجرایی و پردازش‌های مشکوک و مخرب را به طور کاملاً خودکار و به صورت بلادرنگ (real-time) ردیابی، کشف و خنثی می‌کنند.

این قابلیت، احتمال نفوذ نرم افزارهای مخرب و ویروس‌های جدید رایانه ای به درون رایانه های شخصی و خانگی را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد.

بنا بر ادعای پاندا، این نخستین و سبک‌ترین برنامه ضدویروس دنیاست که دارای فایروال مبتنی بر ابر (Cloud Firewall) می‌باشد و بر مبنای یک پایگاه اطلاعاتی قدرتمند، شامل الگوی تمام پردازش‌های رایانه ای امن و یا مخرب در رایانه های سرتاسر جهان، عمل می‌کند.


این نوع فایروال به راحتی و بر حسب پایگاه اطلاعاتی پشتیبان خود، می‌تواند سطح امنیت پردازش‌های مختلف در حال اجرا را ارزیابی و به طور کاملاً خودکار، از برقراری ارتباط‌های ورودی و خروجی ناامن جلوگیری کند.
کد مطلب: 19344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام