۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۸
با تكذيب اخبار افزايش تعرفه‌ي تلفن

مديرعامل مخابرات: اين اطلاعات اشتباه را از كجا آورده‌ايد؟

ايتنا - صابر فيضي: در ارقام پيشنهادي ما عدد ۲۵۰ ريال كه عنوان شده وجود ندارد و نمي‌دانم منبع آگاه اين اطلاعات اشتباه را از كجا آورده است؟


مدير عامل شركت مخابرات ايران درباره بحث تعرفه پيشنهادي مخابرات در رابطه با تغيير تلفن ثابت تاكيد كرد: اعداد و رقم‌هايي كه برخي رسانه‌ها به عنوان پيشنهاد مخابرات در رابطه با تعرفه مكالمات تلفن ثابت عنوان كردند كاملا اشتباه بوده و من اين اخبار را تكذيب مي‌كنم.

به گزارش ایتنا صابر فيضي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران اظهار كرد: در ارقام پيشنهادي ما عدد ۲۵۰ ريال كه عنوان شده وجود ندارد و نمي‌دانم منبع آگاه اين اطلاعات اشتباه را از كجا آورده است؟

وي گفت: بحث قيمت و در واقع پيشنهاداتمان را به شوراي رقابت ارائه داديم كه در حال بحث و بررسي است؛ اطلاعات ما در اختيار شوراي رقابت قرار گرفته است.

او تصريح كرد:‌ شوراي رقابت فرمولي در اين زمينه تصويب كرده بود كه پيش‌زمينه اين فرمول پارامترهايي داشت كه ما نيز اطلاعات و ارقام مورد نياز و پيشنهادات خود را در اين زمينه در اختيار شوراي رقابت قرار داديم و بسته پيشنهادي مخابرات به شوراي رقابت ارسال شده است.

مدير عامل شركت مخابرات ايران در پايان اظهار كرد: بحث حذف كد داخل استان و اين موضوع در وزارت ارتباطات و فنا‌وري اطلاعات و سازمان تنظيم مقررات ارتباطات در حال بررسي است.

به گزارش ايسنا، طي روزهاي گذشته خبري مبني بر افزايش ۱۰ برابري تعرفه‌ها منتشر شد كه بر اساس آن «شرکت مخابرات ايران در بسته پيشنهادي جديد خود که هم‌اکنون در دستور کاري کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات قرار دارد، علاوه بر محاسبه مکالمات به دقيقه، نرخ هر دقيقه مکالمه با تلفن ثابت شهري را حدود ۲۵۰ ريال پيشنهاد داده است که افزايش حداقل ۱۰ برابري را نسبت به تعرفه‌هاي فعلي نشان مي‌دهد؛ از سوي ديگر، تعرفه پيشنهادي شرکت مخابرات ايران درخصوص تعرفه يکسان مکالمات بين شهري و استاني رقم ۴۰۰ ريال به ازاي هر دقيقه است.
کد مطلب: 19421
نام شما
آدرس ايميل شما


امید
feedback
دید اوضاع خیته... زد زیرش!

آدم نیم کیلو باشه ولی مرد باشه.
رضا
feedback
اینهایی که تکذیب میکنند حداقل اعلام کنن که تعرفه واقعی چقدر بوده!؟!