۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۵۴

همکاران سیستم وارد فهرست فرابورس شد

ايتنا - همکاران سیستم طی مراسمی با حضور خبرنگاران و سهامداران این شرکت، ورود رسمی به فرابورس را اعلام می‌کند.
همکاران سیستم وارد فهرست فرابورس شد

شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرکت همکاران سیستم پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۲ شهریور ۹۰ به عنوان چهل و چهارمین نماد معاملاتی(‌بیست و ششمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شده است.

به گزارش ایتنا در این اطلاعیه همچنین تاریخ برگزاری جلسه هیئت پذیرش اول تیرماه ۹۰ ، نماد معاملاتی سیستم، گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، و زیرگروه مشاوره و تهیه نرم افزار اعلام شده است.

بنا بر این اطلاعیه، امیدنامه شرکت همکاران سیستم در بخش اوراق بهادار پذیرفته شده قابل مشاهده است، همچنین صورت‌های مالی و سایر اطلاعات شرکت همکاران سیستم از طریق شبکه کدال (سیستم جاتمع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار www.codal.ir) در دسترس است.

همچنين به گزارش ایتنا همکاران سیستم طی مراسمی با حضور خبرنگاران و سهامداران این شرکت، ورود رسمی به فرابورس را اعلام می‌کند.

شهریار رحیمی، مدیرعامل همکاران سیستم در باره ورود این شرکت به فرابورس گفت: همکاران سیستم برای ورود به بازار سرمایه، روز ۲۸ شهریورماه سهام خود را در بازار اول فرابورس عرضه می‌کند.
به گفته رحیمی در اولین مرحله، همکاران سیستم تصمیم دارد ۵ درصد کل سهام خود را عرضه کند که این سهام عمدتا توسط شرکت سرمایه‌گذاری آینده‌نگر دانا به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت و از طریق کارگزاری آگاه عرضه می‌شود.

شرکت همکاران سیستم در اول تیرماه سال جاری با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه، در بازار اول فرابورس پذیرفته شد و با نماد معاملاتی «سیستم» در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران قرار گرفت.

همکاران سیستم هم اکنون بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری کشور، با بیش از ۲۴ سال سابقه‌ فعالیت مؤثر و با بهره‌مندی از ۱۱۰۰ نفر نیروی کارآمد است و تاکنون به بیش از ۷۵۰۰ شرکت، محصولات و خدمات تخصصی ارائه داده است.

 
کد مطلب: 19536
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
خیال خام
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام