۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۶
نشست الکامپ هفدهم برگزار شد؛

بیان واقعیت‌ها توسط رحمتی

ایتنا - رحمتی در نشست خبری الکامپ هفدهم : رویداد و اتفاقی که باید موجب نشاط و شادابی یک صنف باشد به تنش و واکنش‌های دیگر رسیده است.
پرویز رحمتی - رئیس سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور- نشست خبری الکامپ هفدهم
پرویز رحمتی - رئیس سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور- نشست خبری الکامپ هفدهم

نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مورد برگزاری الکامپ هفدهم امروز در محل دبیرخانه سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایتنا، در این جلسه رحمتی رئیس سازمان نصر کشور، قمی دبیرکل سازمان و حقگو دبیر سازمان نصر استان تهران ضمن بیان سخنانی به پرسش خبرنگاران پاسخ داند.

پرویز رحمتی در صبحت ‌هایی ضمن اشاره به مذاکرات انجامی با سازمان توسعه تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و وزارت بازرگانی سابق و وزارت صنعت معدن و تجارت، ۳ پیش‌نیاز برای حداقل موارد برگزاری الکامپ توسط سازمان را چنین بیان داشت: اولین موضوع تداخل زمانی برگزاری نمایشگاه با ۱۳ محرم الحرام می‌باشد که شرایط مناسب و فراهمی برای شرکت‌ها و بازدیدکننده‌ها نیست.

وی افزود: دومین مشکل خلف وعده در مورد چک ضمانت ۱۰۰ میلیونی سازمان است که وصول نمودند و بر خلاف وعده‌های مسئولین باز گشت داده نشده است.

رئیس سازمان نصر سومین مشکل بوجودآمده را چنین اعلام داشت: در شرایطی که سعی داریم از افزایش قیمت‌ها جلوگیری نماییم و حداکثر بانک مرکزی اعمال شوذ، نرخ افزایش ۶۶ درصدی ارزی غیر قانونی است.

رحمتی اظهار کرد: اضافه شدن مشکلات دیگر در ادامه مذاکرات این مذاکرات را پیچیده کرده تا جایی که رویداد و اتفاقی که باید موجب نشاط و شادابی یک صنف باشد به تنش و واکنش‌های دیگر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایتنا، رحمتی در پایان سخنان ابتدایی خود موضع سازمان را شفاف‌سازی در مورد این رویداد و بیان واقعیت‌های رخ داده در این زمینه بیان کرد.

اطلاعات تکمیلی این نشست خبری در خبرهای بعدی ایتنا به اطلاع خواهد رسید.











کد مطلب: 19537
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام