۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۴۷
Asus P1 LED Projector

کوچک، کم مصرف، کارآمد

ايتنا - اين محصول قادر است تصويري بين ۱۵ تا ۲۰۰ اينچ را ايجاد کند که اين موضوع براي کساني که نياز به ارائه مطالب در کلاس‌هاي دانشگاه و ديگر مکان‌ها دارند کاملاً کاربردي خواهد بود.


تاکنون اکثر دیتاپروژکتورهای ارائه شده در بازار از لامپ‌هاي پر‌مصرف تنگستني براي تأمین نور مورد نياز خود براي ايجاد تصوير استفاده مي‌کردند. اما ايسوس در حرکتي جالب اقدام به توليد دیتاپروژکتوری کرده است که در آن از دیود نوری براي تأمین نور مورد نياز براي ايجاد تصوير استفاده شده است.

به گزارش ایتنا اين دستگاه که با نام P۱ به بازار ارائه مي‌شود داراي حداکثر دقت ۸۰۰×۱۲۸۰ پيکسل است که براي محصول با اين ابعاد دقت بسيار خوبي است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ايسوس اين محصول به ترتيب داراي ابعاد ۱۲۸× ۳۳× ۱۱۳ ميلي‌متر است که اين ابعاد در حد يک کيف CD است که کاربران ديسک‌هاي نوري خود را در آن قرار مي‌دهند و با خود اين طرف و آن طرف مي‌روند.

با وجود ابعاد بسيار کوچک و استفاده از دیود نوری اين پروژکتور داراي نسبت کنتراست ۱۶۰۰ به يک و ميزان روشنايي ۲۰۰ لومينس است.
اين محصول قادر است تصويري بين ۱۵ تا ۲۰۰ اينچ را ايجاد کند که اين موضوع براي کساني که نياز به ارائه مطالب در کلاس‌هاي دانشگاه و ديگر مکان‌ها دارند کاملاً کاربردي خواهد بود.

امکانات ارتباطي اين دیتا پروژکتور کوچک شامل يک پورت USB، يک پورت D-Sub و اسلات کارت خوان SD مي‌شود.

علاوه بر اين يک بلندگوي دو واتي هم در داخل اين دستگاه تعبيه شده است تا صداي فايل‌هاي ويديويي هم در صورت نبود بلندگوي خارجي قابل شنيدن باشد.

اما مهم‌ترين قابليت اين محصول توان مصرفي بسيار پايين و عمر بالاي لامپ (منبع نوری) آن است.
طبق ادعاي ايسوس اين دستگاه در حداکثر ميزان روشنايي تواني برابر با ۵۰ وات را مصرف مي‌کند و منبع نوری ان قادر است تا به مدت ۳۰ هزار ساعت نور مورد نياز براي ايجاد تصوير را تأمین کند.
 
کد مطلب: 20519
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام