۰
plusresetminus
شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۰
Asus WL-330NG

همه فن حريف!

ايتنا - اين دستگاه با اين ابعاد کوچک قادر است در نقش Hot Spot، Repeater، Router، Access Point، Ethernet Adapter و ۳G Modem ايفاي نقش کند.



یکی از خواسته‌های کاربران در هر رده محصولی، داشتن قطعه‌ای است که تا حد ممکن تمامی نیازهای آن را برطرف نماید.
این مسئله را می‌توان در تلفن‌های همراه، تلویزیون، تبلت و غیره مشاهده نمود.

اما در خانواده محصولات شبکه نیز چنین محصولی ارائه شده است. که قابلیت حمل بسیار آسان را دارا می‌باشد.
WL-۳۳۰NG یکی از محصولات جدید خانواده شبکه ایسوس می‌باشد.

اين محصول با اندازه جمع و جور خودش يک دنيا امکانات را در دل کوچک خود جا داده است و هر کاري از دستش برمی‌آید! محصول جديدي که ايسوس به بازار ارائه کرده است در اصل يک محصول شش کاره است.

بله درست خوانديد اين دستگاه با اين ابعاد کوچک قادر است در نقش Hot Spot، Repeater، Router، Access Point، Ethernet Adapter و ۳G Modem ايفاي نقش کند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در سايت ايسوس اين دستگاه مجهز به کارت شبکه بي‌سيم نسل n با فرکانس کاري ۲.۴ گيگاهرتز است.
آنتن اين دستگاه داراي توان ۲.۶ دسي‌بل است که براي دستگاهي در اين سطح کاملاً مناسب خواهد و فضاي يک آپارتمان استاندارد امروزي را به خوبي پوشش مي‌دهد.

روي دستگاه چهار ديود نوري Power، LAN، Air و USB قرار دارد که با استفاده از آن کاربر مي‌تواند از وضعيت دستگاه مطلع شود.

ايسوس براي افزايش امنيت انتقال اطلاعات تنظيمات امنيتي خوبي را براي اين محصول در نظر گرفته است که نمونه‌اي از ان استاندارد‌هاي رمزگذاری ۶۴/۱۲۸-bit WEP, WPA-PSK TKIP/AES, WPA۲-PSK TKIP/AES اشاره کرد.

علاوه بر اين يک پورت شبکه ۱۰۰ مگا بیتی هم روي اين دستگاه وجود دارد که امکان اتصال آن را به دستگاه‌هايي مانند مودم سيمي و کامپيوتر براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات فراهم مي‌کند.

توان مورد نياز دستگاه به وسیله يک آداپتور ۵ ولت دو آمپري تأمین مي‌شود که در کنار اندازه کوچک ان امکان جابه‌جايي آسان اين وسيله را در کيف نوت‌بوک به راحتي فراهم مي‌کند.
اما يکي از مهم‌ترين ويژگي اين غول کوچک رابط کاربري ساده و امکان تنظيم بي‌دردسر آن است که براي هر کسي از اهميت بالايي برخوردار است.
 
کد مطلب: 20559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام