۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۱

امضاي تفاهم‌نامه همكاري بانكداري الكترونيك بانك توسعه تعاون و صندوق قرض‌الحسنه ندای مهر میهن

ايتنا - عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون: حمایت و پشتیبانی از تعاونگران و سایر اقشار مختلف اجتماعی به شکل مجازی در اولویت برنامه‌‌های بانک قرار داشته است.



روز گذشته در حاشيه مراسم امضاي تفاهم‌نامه همکاری بانك توسعه تعاون و يك صندوق قرض‌الحسنه، عضو هيئت مديره اين بانك از افزايش خدمات حمايت و پشتيباني از تعاونگران به شكل مجازي خبر داد و گفت: با پیش‌بینی مناسب زیرساخت‌های فناوری بانکداری الکترونیک در بانک توسعه تعاون، حمایت و پشتیبانی از تعاونگران و سایر اقشار مختلف اجتماعی به شکل مجازی در اولویت برنامه‌‌های بانک قرار داشته است.

به گزارش ایتنا علیرضا اکبری پیش از امضای تفاهم‌نامه فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در کنار سایر بانک‌های دولتی اساساً بر پایه رویکردی توسعه‌ای دارای کارکردی ماموریتی است.

وی با اشاره به وظایف این بانک در چارچوب قانون سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ و ضوابط و مقررات جاری بانک مرکزی ج.ا.ا در این رابطه افزود: بانک توسعه تعاون بر پایه اساسنامه خود حامی تعاونگران فعال در بخش‌ها و زیربخش‌های مختلف اقتصادی است.

وي اضافه کرد: این بانک با تجهیز فرایند خدمات رسانی خود به نظام جامع بانکداری الکترونیک قادر است در چارچوب قانون و ضوابط و مقررات جاری حاکم بر فعالیت بانکداری از کلیه فعالیت اقتصادی بخش تعاونی حمایت نماید.

اكبري ویژگی‌های خدمات رسانی بانکی از طریق بانکداری الکترونیک را مهم خواند و افزود: فعالیت بانکی با تکیه بر چنین قابلیتی ضمن کاستن از هزینه‌های جاری دستیابی به اهداف مورد نظر را تسهیل می‌نماید.

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون ادامه داد: استفاده از قابلیت‌های بانکداری الکترونیک در فرایند خدمت رسانی به مشتریان سبب احصاء نیازهای متنوع متقاضیان خواهد شد و این امر خود به خود تحقق اهداف بانکی و توسعه جامعه هدف را در بر خواهد داشت.

دوست محمدی، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه ندای مهر میهن نيز در اين مراسم، موفقیت‌های بانک توسعه تعاون را در عرصه بانکداری الکترونیک مهم خواند و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه زمینه مناسبی را فراهم آورده است تا با همکاری مشترک بانک توسعه تعاون و این صندوق امکان بهره‌گیری مطلوب از خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون در بستر بانکداری الکترونیک فراهم گردد.
 
کد مطلب: 20764
نام شما
آدرس ايميل شما