۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۲

آغاز به کار نمايشگاه تخصصي كتاب در حوزه فناوري اطلاعات

ایتنا- عليرغم افزايش نرخ ارز، كتاب‌هاي عرضه شده در اين نمايشگاه با قيمت قبلي ارائه مي‌شود و علاقمندان به بازديد از اين نمايشگاه نيز از حداقل۲۰ درصد تخفيف براي خريد هر جلد كتاب برخوردار خواهند بود.


اولين نمايشگاه كتاب در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات با همكاري سازمان نظام صنفي رايانه‌اي و انجمن ناشران بين‌المللي از امروز آغاز به كار نمود.

به گزارش ایتنا فريبا مهديون، مسئول برگزاري اين نمايشگاه گفت: هر نوع فعاليتي به نحوي وابسته به تكنولوژي فناوري اطلاعات است و با توجه به گسترش و كاربرد اين ابزار در تمامي زمينه‌ها لازم است كه سطح دانش متخصصين افزايش يافته و به روز باشد. بنابراين يكي از ابزار آن كتابخواني و آشنايي با آخرين تكنولوژي روز دنيا است.

وي افزود : يكي از مشكلات ما اين است كه بسياري از كتاب‌ها بصورت الكترونيكي و رايگان قابل دانلود است و اين مشكل تنها مختص كتاب‌هاي حوزه فناوري اطلاعات نيست بلكه در تمامي زمينه‌ها متقاضي تهيه كتاب به صورت چاپ شده، كم شده است.

مهديون هدف از برگزاري اين نمايشگاه را آشتي متخصصين حوزه فناوري اطلاعات با كتابخواني و توانمندسازي و ظرفيت‌سازي اعضا سازمان برشمرد و گفت: انتظار ما اين است اين نمايشگاه مورد استقبال متخصصين اين حوزه قرار گيرد و موجب دلگرمي سازمان براي ادامه اين گونه فعاليت‌ها باشد.

عضو هيئت مديره سازمان نصر تهران با اشاره به روند برگزاري نمايشگاه اظهار داشت: ما موضوعات مرتبط با حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات، مديريت و بازاريابي را انتخاب كرديم و براي انجمن ناشران ارسال نموديم. انجمن ناشران نيز طي يك فراخوان موضوع را به اطلاع اعضاي خود رساند و در نهايت ۴ ناشر جهان اديب، ويژه نشر، كتيبه و آوند دانش كه هر كدام نمايندگي چندين انتشارات بين‌المللي را دارند، براي حضور در نمايشگاه و ارائه كتب تخصصي اين حوزه انتخاب شدند.

وي افزود: با توجه به اين كه فرصت براي انجام هماهنگي جهت برگزاري اين نمايشگاه بسيار كم بود اما با توافق با نماينده انجمن ناشران بين‌المللي توانستيم اين نمايشگاه را با ارايه حدود ۵۰۰ عنوان كتاب برگزار نماييم.

مهديون با اشاره به برگزاري نمايشگاه به مدت ۳ روز گفت : عليرغم افزايش نرخ ارز، كتاب‌هاي عرضه شده در اين نمايشگاه با قيمت قبلي ارائه مي‌شود و علاقمندان به بازديد از اين نمايشگاه نيز از حداقل۲۰ درصد تخفيف براي خريد هر جلد كتاب برخوردار خواهند بود.

مسئول كميسيون آموزش و پژوهش سازمان نصر تهران، تقارن برگزاري اين نمايشگاه با برگزاري مجمع عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور را فرصت مناسبي براي بازديد نمايندگان سازمان در ساير استان‌ها از اين نمايشگاه دانست.

وي ضمن تشكر از همكاري انجمن ناشران بين‌المللي، ابراز اميدواري نمود كه نمايشگاه كتاب‌هاي تخصصي حوزه فناوري اطلاعات سالي يك بار برگزار شود.

گفتني است پرويز رحمتي، رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور، آزاده داننده، رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران و تني چند از اعضاي شوراي مركزي و هيئت مديره سازمان نصر تهران از اين نمايشگاه بازديد كردند.
 
کد مطلب: 20947
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
این همه خبر زیدن لا اقل آدرسشم می زدید
mohammad hossein
feedback
آدرس پس کجاست؟؟؟

ناقص اطلاع رسانی می کنید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام