۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۸

اپل در انتظار روزهای بهتر

ایتنا- توسط این راهکار کاربران می‌توانند نرم‌افزارهای مورد علاقه خود را از طریق راهکارهای شرکت چامپ جست‌و‌جو کنند.


اپل که از آن به عنوان پرارزش‌ترین شرکت تجاری در جهان نام می‌برند، اخیراً شرکت آمریکایی چامپ (Chomp) را خریداری کرده است.
شرکت چامپ راهکارهایی تولید می‌کند که کاربران به کمک آنها می‌توانند در میان هزاران برنامه و نرم‌افزار کاربردی قابل نصب بر روی آی‌فون و آی‌پد و فناوری‌های اندرویدی به جست‌و‌جوی موارد دلخواه خود بپردازند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، اپل خبر خرید شرکت چامپ را تایید کرده اما قیمت خرید آن را فاش نکرده است.
وب‌سایت بلومبرگ به نقل از منابع نا‌شناس نوشته اپل این شرکت را به قیمت ۵۰ میلیون دلار خریده است. اپل هم اکنون از نظر تعداد نرم‌افزارهای کاربردی قابل نصب بر روی محصولاتش رتبه اول را داراست.

گفته می‌شود در فروشگاه اینترنتی اپل که به App Store مشهور است بیش از ۵۵۰ هزار نرم‌افزار کاربردی وجود دارد.
گزارش‌های فروش مربوط به این فروشگاه حاکی از این است که تاکنون حدود ۲۵ میلیارد دانلود از این فروشگاه صورت گرفته است.

تعداد زیاد این برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی باعث شده است کاربران در مدیریت و انتخاب نرم‌افزارهای مورد علاقه خود با مشکلاتی مواجه شوند.
به نظر می‌رسد اپل با خرید شرکت چامپ در صدد برطرف کردن این مشکلات است. کاربران می‌توانند نرم‌افزارهای مورد علاقه خود را از طریق راهکارهای شرکت چامپ جست‌و‌جو کنند.

اپل در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ میلیارد سرمایه در اختیار دارد و بهای سهام آن در بورس نیز سیر صعودی به خود گرفته است. با این همه، مدیران اپل هنوز در انتظار روزهای بهتری برای شرکت خود هستند.

تیم کوک، مدیر عامل فعلی اپل در این باره خطاب به سهامداران این شرکت گفته است: «شما مطمئن باشید که به سختی تلاش می‌کنیم تا امسال را به یک سال باورنکردنی تبدیل کنیم و محصولاتی تولید کنیم که هوش از سر شما می‌برد!»
  
کد مطلب: 21362
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام