۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۳
ASUS Z77 Motherboards

مادر بوردهای Z۷۷ ایسوس رکورد شکستند!

ایتنا - این اورکلاکر در اولین اقدام توانست با استفاده از مادربورد P۸Z۷۷-V DELUXE، پردازنده Intel Core i۷-۳۷۷۰K، ۱۶ گیگابایت حافظه DDR۳-۲۸۰۰ و با استفاده از نیتروژن مایع توانست فرکانس پردازنده مرکزی را به ۷۰۶۳ مگاهرتز برساند و فرکانس بدست آمده را در سایت CPU-Z ثبت کند.

چند روز پیش Andre Yang’s یکی از اورکلاکر‌های معروف دنیا که در تایوان زندگی می‌کند توانست با استفاده از دو مادربورد P۸Z۷۷-V DELUXE و ROG Maximus V GENE ایسوس که بر مبنای چیپ ست Z۷۷ ساخته شده است رکورد‌‌های جالبی را در زمینه اورکلاک به ثبت برساند.


به گزارش ایتنا این اورکلاکر در اولین اقدام توانست با استفاده از مادربورد P۸Z۷۷-V DELUXE، پردازنده Intel Core i۷-۳۷۷۰K، ۱۶ گیگابایت حافظه DDR۳-۲۸۰۰ و با استفاده از نیتروژن مایع توانست فرکانس پردازنده مرکزی را به ۷۰۶۳ مگاهرتز برساند و فرکانس بدست آمده را در سایت CPU-Z ثبت کند.

بعد از ثبت این رکورد جالب این اورکلاکر تایوانی در یک حرکت جالب دیگر با استفاده از مادربورد mATX مدل ROG Maximus V GENE و پردازنده Core i۷-۳۷۷۰K هم پنج رکورد اول را در نرم‌افزار‌های مختلف به ثبت رساند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده این اورکلاکر توانست در نرم‌افزار Aquamark ۳ با استفاده از کارت گرافیک HD۷۹۷۰ که فرکانس پردازنده‌ گرافیکی آن تا ۱۶۰۰ مگاهرتز افزایش داده شده بود امتیاز کل ۵۳۶۵۶۵ را کسب کند.
همچنین این اورکلاکر در نرم‌افزار‌های دیگر مانند PiFast با ثبت زمان ۱۰.۳ ثانیه (فرکانس پردازنده در این حالت روی ۶۹۳۰ مگاهرتز بود)، ۳DMark ۲۰۰۱ با کسب امتیاز کل ۱۶۴۵۸ (در این حالت از کارت گرافیک GTX۵۸۰ که فرکانس پردازنده گرافیکی ان تا ۱۵۵۳ مگاهرتز افزایش یافته بود، استفاده شده بود)، Super Pi با ثبت زمان ۵ ثانیه ۱۸۷ میلی‌ثانیه (فرکانس پردازنده در این حالت روی ۶۹۶۱ مگاهرتز بود) و Super Pi ۳۲M زمان ۴ دقیقه، ۵۲ ثانیه و ۹۵۳ میلی ثانیه ( فرکانس پردازنده در این حالت روی ۶۷۳۵ مگاهرتز بود) را ثبت کرد.

با توجه به این موضوع ‌می‌توان گفت با ثبت شش رکورد در یک روز ایسوس حسابی دیگر رقبا را به چالش کشیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رکورد‌های ثبت شده به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:
Aquamark ۳: http://hwbot.org/submission/۲۲۷۶۴۸۴
PiFast: http://hwbot.org/submission/۲۲۷۶۴۸۰
۳D Mark۲۰۰۱ SE: http://hwbot.org/submission/۲۲۷۶۴۷۸
۶۴۷۲
کد مطلب: 22024
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام