۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۷
قائم مقام مخابرات استان تهران

ضریب نفوذ تلفن همگانی در ایران از کشورهای پیشرفته هم بالاتر است

ایتنا - ضریب نفوذ تلفن همگانی در کل جهان ۳ و متوسط ضریب نفوذ تلفن همگانی در کشورهای پیشرفته ۲ است.
ضریب نفوذ تلفن همگانی در ایران از کشورهای پیشرفته هم بالاتر است



قائم مقام شرکت مخابرات تهران گفت: در حالی که در جهان به ازای هر هزار نفر ۳ دستگاه تلفن همگانی وجود دارد، این رقم در شهر تهران و استان البرز، بالاتر از متوسط جهانی و به ازای هر هزار نفر ۳.۲ دستگاه تلفن همگانی است.


به گزارش ایتنا ابراهیم یافتیان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: روش محاسبه ضریب نفوذ تلفن خانگی با ازای هر صد نفر و تلفن همگانی به ازای هر هزار نفر است.

قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: بر اساس آخرین آمار تهیه شده، تا ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۱، ضریب نفوذ تلفن همگانی به ازای هر هزار نفر، در دو استان تهران و البرز ۳.۲ است.

این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن همگانی در استان تهران ۲.۹۳ و در استان البرز ۳.۷۱ است.

وی تصریح کرد: همچنین ضریب نفوذ تلفن همگانی در شهر تهران ۳.۴ و در کل ایران ۲.۵۳ است.

یافتیان با مقایسه‌ای بین ضریب نفوذ تلفن همگانی در چند کشور دنیا، اظهار داشت: ضریب نفوذ تلفن همگانی در کشور آلمان ۰.۷، فرانسه ۲.۵، ترکیه ۱.۲، مکزیک ۲.۶ و مراکش ۰.۵ است.

قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن همگانی در کل جهان ۳ و متوسط ضریب نفوذ تلفن همگانی در کشورهای پیشرفته ۲ است.

این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران ادامه داد: به این ترتیب ضریب نفوذ تلفن همگانی در استان البرز (۳.۷۱) و شهر تهران (۳.۴) از متوسط جهان (۳) بیشتر است؛ همچنین ضریب نفوذ تلفن همگانی در ایران (۲.۵۳) از متوسط کشورهای پیشرفته (۲) نیز بیشتر است.
 
کد مطلب: 22470
نام شما
آدرس ايميل شما


ساده
feedback
سلام

ضریب نفوذ به چه قیمتی؟
به این قیمت که یک دستگاه PCM نصب کنند در خانه بعد هر خط تلفن را به 8 نفر تا 16 نفر بدهند بعد وقتی می خواهی از اینترنت استفاده کنی سرعت به خاطر این مووضع شدیدن پایین می آیید. همچنین به هیچ وجهه نمی توانید ADSL بگیرید چون خط شما برای 8 نفر دیگر هم هست و نمی تواند امکان وصل شدن به ADSL را پیدا کند. جواب مخابرات در این مواقع اینطور می باشد که ما تعهد به VOCIE داریم نه به Data با این حال چطور می توانیم این خبر را بدهیم که ضربی نفوذ ما بیشتر از کشور های پیشرفته است؟
Foäd
feedback
مثل اینکه بگی ضریب نفوذ گاری توی ایران از کشورهای پیشرفته بالاتره! (حالا اسمی از لیفت تراک نمیارن!!)
کاربر
feedback
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مخابرات ایران همچنان به رشوهای کهن، سنتی و عتیقه برای کسب درآمد دل بسته و از تکنولوژی های روز و جدید که می تونند چندین برابر براش درآمد داشته باشند واهمه داره.

بازهم سوء مدیریت.