۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۷

کلیات طرح حمایت از رسانه‌های برخط اینترنتی تصویب شد

ایتنا - گزارش تعیین ساز و کار خرید حمایتی نرم‌افزارهای رسانه‌ای و توزیع آن در مجتمع‌ها و خانه‌های فرهنگ دیجیتال از دیگر مصوبات آخرین جلسه کارگروه رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال در سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ است.


آخرین جلسه کارگروه حمایت از توسعه رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال در سه ماهه اول سال جاری با حضور معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، مسئول گروه توسعه و ترویج رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ دیجیتال و اعضای حقیقی این کارگروه برگزار شد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در این جلسه ضمن معرفی اعضای جدید کارگروه حمایت از توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، کلیات طرح حمایت از رسانه‌های برخط اینترنتی مروج استفاده از نرم‌افزارهای رسانه‌ای ملی مورد تصویب اعضاء قرار گرفته و تصمیم‌گیری در خصوص طرح ایجاد کیوسک‌های اینترنتی در نقاط پرجمعیت شهری با هدف حمایت معنوی از رسانه‌های بر خط ارائه دهنده خدمات اطلاع‌رسانی عمومی به جلسه آینده کار گروه موکول شد.

بنابراین گزارش تعیین ساز و کار خرید حمایتی نرم‌افزارهای رسانه‌ای و توزیع آن در مجتمع‌ها و خانه‌های فرهنگ دیجیتال از دیگر مصوبات آخرین جلسه کارگروه رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال در سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ است.

همچنین بر اساس مصوبات این جلسه نهادهای فرهنگی که خواستار تهیه نرم‌افزارهای رسانه‌ای از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال هستند موظف به تامین بخشی از مبالغ نرم‌افزارهای رسانه‌ای با هدف استفاده بهینه از بودجه حمایتی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال شدند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر مجتبی سلطانی، وحید خاوئی، محمدرضا نوایی لواسانی، دکتر حمید ضیایی پرور و سید محسن میربهرسی به عنوان اعضای حقیقی جدید کارگروه حمایت از رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال معرفی شدند.
 
کد مطلب: 22559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام