۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۸

KeePass 2.19 منتشر شد

ایتنا- به خاطر سپردن تمامی رمزعبورهایتان دشوار است؟ پس با این برنامه، شما فقط کافیست یک رمزعبور اصلی را به خاطر داشته باشید، بقیه را به KeePass بسپارید!
KeePass 2.19 منتشر شد


با KeePass بهتر می‌توان رمزهای عبور خود را کنترل و مدیریت کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، امروزه بسیاری از کاربران با داشتن حساب‌های مختلف کاربری مجبور هستند رمزهای عبور زیادی را به یاد بسپارند.

رمز عبور ویندوز، رمز عبور ایمیل‌ها، رمز عبور وبلاگ، رمز عبور شبکه‌های اجتماعی و غیره و غیره، لیستی است که می‌تواند بسیار مفصل‌تر از این باشد.
از آنجا که استفاده از یک رمز عبور برای همه این حساب‌ها، کاملاً ناامن است، لذا برخی کاربران خود را به داشتن رمزهای مختلف مجبور می‌نمایند.

KeePass نرم‌افزاری رایگان و متن‌باز برای مدیریت رمز عبور است که به کاربران کمک می‌کند تا رمزهای خود را به شیوه‌ای امن و مطمئن، مدیریت نمایند.

این برنامه تمام رمزها را در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می‌کند که دسترسی به آن تنها با یک رمز عبور اصلی و یا یک فایل کلید امکان‌پذیر است.

بنابراین کافی است کاربر تنها یک رمز عبور را به خاطر بسپارد.
پایگاه داده رمزهای عبور در KeePass، به وسیله بهترین و امن‌ترین الگوریتم شناخته شده در حال حاضر که AES و Twofishنام دارد، رمزنگاری می‌شود.

کاربران علاقه‌مند، برای دانلود این برنامه ۱.۸ مگابایتی کافی است به آدرس keepass.info/download.html مراجعه نمایند و بر اساس مدل‌های موجود، گزینه مناسب خود را انتخاب و دانلود نمایند.
 
کد مطلب: 22658
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام