۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴

آی پد هفت اینچی زمستان وارد بازار می شود

ایتنا - کارشناسان با اشاره به این که در حال حاضر توپ در زمین اپل است اظهار داشتند که ورود محصول جدید اپل به بازار کابوسی برای رقبا خواهد بود.


برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند که شرکت اپل در نظر دارد یک آی پد کوچک‌تر را شاید با ابعاد ۷ اینچی برای اوایل سال میلادی آینده رونمایی کند.
به گزارش ایتنا از مهر، رونمایی از آی پد هفت اینچی اپل چالشی را میان کیندل فایر آمازون و نکسوز هفت گوگل که اخیر رونمایی شده ایجاد خواهد کرد.

براساس گمانه زنی‌های صورت گرفته صفحه نمایش مدل جدید هفت اینچی خواهد بود که با نسخه کنونی ۹.۷ تفاوت قابل توجهی دارد.

انتظار می‌رود که اپل این محصول جدید را در ماه اکتبر اعلام کند و در کنار آن آیفون جدید را نیز معرفی کند، اما گفته می‌شود که بعید به نظر می‌رسد آی پد ۷ اینچی صفحه نمایش رتینا برخوردار باشد. اما شاید از همان تعداد پیکسل‌های آی پد ۲ برخوردار باشد.

تبلت‌های کوچک‌تر چون کیندل فایر آمازون با فروش چشمگیری رو به رو بوده اند که این امر تا حدی به استفاده رسانه‌ای چون کتاب، تلویزیون و فیلم که به صورت مستقیم از آمازون خریداری می‌شود ارتباط داشته است.

شرکت گوگل نیز امیدوار است که تبلت خود را که با قیمت ۱۵۹ پوندی عرضه می‌کند در بازار با موفقیت رو به رو شود.

تبلت گوگل از ۱۷ ژوئیه وارد بریتانیا می‌شود این درحالی است که فروش کیندل فایر تاکنون به خارج از آمریکا نرسیده است.

کارشناسان با اشاره به این که در حال حاضر توپ در زمین اپل است اظهار داشتند که ورود محصول جدید اپل به بازار کابوسی برای رقبا خواهد بود.

براساس گزارش تلگراف، به رغم موفقیت قابل ملاحظه اپل با آی پد، هنوز بازار تبلت فرصت‌هایی را برای بازیگران جدید فراهم کرده است. انتظار می‌رود که این بازار امسال به ۶۶.۴ میلیارد دلار برسد. اپل درحال حاضر ۶۱ درصد از این بازار را در اختیار دارد.

درکنار تبلت‌های ۷ اینچی تبلت مایکروسافت نیز با سیستم عامل ویندوز ۸ که قرار است در ماه اکتبر وارد بازار شود می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

استیوجابز بنیانگذار شرکت اپل از ایده آی پدهای کوچک‌تر متنفر بود و اظهار داشته بود که این آی‌پد‌ها در لحظه ورود خود به بازار کشته می شود، به این معنا که هیچ موفقتی را در بازار آی تی کسب نمی‌کند. وی گفته بود که آی پد کوچک‌تر پلی میان آی پد و آی فن است و مردم هیچ علاقه‌ای به آن نخواهند داشت، چرا به طور طبیعی ممکن است عده‌ای تصور کنند تبلت هفت اینچی هفتاد درصد کارایی یک تبلت ۱۰ اینچی را خواهد داشت.
کد مطلب: 22705
نام شما
آدرس ايميل شما