۵
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲

پرسرعت‌ترين اينترنت دنيا متعلق به كدام كشور‌هاست؟

ایتنا - هنگ‌كنگ، كره جنوبي و ليتواني به ترتيب سه كشوري هستند كه از پرسرعت‌ترين اينترنت دنيا بهره مي‌برند.
پرسرعت‌ترين اينترنت دنيا متعلق به كدام كشور‌هاست؟


آمارهاي جهاني گوياي آن است كه هنگ‌كنگ، كره جنوبي و ليتواني به ترتيب سه كشوري هستند كه از پرسرعت‌ترين اينترنت دنيا بهره مي‌برند.


به گزارش ایتنا از ايسنا، بنابر اعلام پايگاه Net Index، هنگ‌كنگ با سرعت ۴۱.۵۸ مگابيت در ثانیه پرسرعت‌ترين اينترنت جهان را دارد و پس از آن كره جنوبي با ۳۴.۱۵ و ليتواني با ۳۲.۸۱ مگابيت در ثانیه در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

سنگاپور با ۲۹.۸۹ مگابيت در ثانیه و تايوان با ۲۹.۳۴ مگابيت در ثانیه نيز در رده‌هاي چهارم و پنجم اين جدول قرار گرفته‌اند.

لتوني نيز با سرعت ۲۸.۹۱ مگابيت در ثانیه خود ششمين كشور از نظر سرعت اينترنت به‌شمار مي‌رود.
ژاپن با ۲۸.۱۹، هلند با ۲۷.۱۰، روماني با ۲۶.۶۲ و لوكزامبورگ با ۲۶.۵۹ مگابيت در ثانیه سرعت نيز رده‌هاي هفتم تا دهم جدول پرسرعت‌هاي اينترنت را به خود اختصاص داده‌اند.


اما از ميان ۱۷۶ كشوري كه در اين سايت مورد بررسي قرار گرفته‌اند، الجزيره، سودان، زامبيا، بنگلادش، پاكستان، مصر، سوريه، موريتاني نيز ۱۰ كشوري هستند كه كند‌ترين سرعت اينترنت را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابر اعلام اين سايت، لبنان و فيليپين با رتبه‌هاي ۱۵۴ و ۱۵۳، هند با رتبه‌ ۱۴۰، عراق ۱۳۸، بحرين با رتبه ۱۲۲، تاجيكستان با رتبه ۱۱۲، كويت با رده ۱۰۰، مالزي با رتبه ۹۸ و عربستان سعودي با رتبه ۷۸ برخي ديگر از كشور‌هاي بررسي شده توسط اين سايت هستند.
 
کد مطلب: 23122
نام شما
آدرس ايميل شما


اشکان
feedback
ما به همین سرعت نفتی خودمون و این وضع فیلترینگ هم قانع هستیم، خدایا این اینترنت رو با اینترنت ملی جایگزین نفرما !
رضا
feedback
چه جالب
یا ایرانو به علت سرعت فوق کهکشانی حال بهم زن اینترنتش حساب نکردن بلکه آبروی جهان زیر سوال نره,یا,
یا اینکه نویسنده محترم به علت دلایل بوق ق ق ق ق از ذکر نام ایران صرف نظر کرده بلکه مسولین خجالت کشیده و اینترنت با قیمت حلال و سرعت عادلانه به ملت عرضه کنند.

ای خدا تا کی باید شاهد حرام خوری برخی باشیم و دم نزنیم!!!!
feedback
ای ایتنا که از ایسنا به قول آمارهای جهانی تخیلی عدد و ارقام می دهی ، ملت رو سر کار نزار . یک کم جستجو کنی از مراجع معتبر آمار واقعی رو بزار و ببین که مثلا" کره جنوبی بالای 100 مگابیت سرعت داره . ضمنا" اگر می خوای مقایسه کنی سرعت اینترنت ایران رو هم بزار و سانسور نکن تا ملت بدونن چقدر بدبختند . ضمنا" آمار 46 درصد نفوذ اینترنت این به اصطلاح وزیر هم که لوث شد و مشخص شد 92 درصد از این نفوذ از طریق موبایل است که ...
سینا
feedback
لابد ایران چون از آخر اوله اسمشو تو این لیست نگفتن . نگران نباشین . سرعت اینترنت ما از 10 کشور کند هم کند تره . باور نمی کنید یه سری به آمار و ارقام واقعی بزنین.
David
feedback
ميتونيد به سايت net index سر بزنيد و ببينيد ايران در رتبه ١٦٥ دنيا قرار داره.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام