۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۴

سخنرانان کلیدی همایش ملی کارآفرینی در ICT معرفی شدند

ایتنا - تاکنون سازمان‌های زیادی حمایت خود را از همایش اعلام نموده‌اند.
سخنرانان کلیدی همایش ملی کارآفرینی در ICT  معرفی شدند


احمد بزرگیان، معاون تحول و نوسازی معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور و علی حکیم جوادی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره سازمان فناوری اطلاعات به عنوان دو تن از سخنرانان کلیدی همایش ملی کارآفرینی در ICT حضور خواهد داشت.

به گزارش ایتنا به نقل از دبیرخانه همایش،با توجه به برگزاری همایش کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی و همچنین با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی دبیرخانه همایش، تاکنون سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پارک علم و فناوری دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران حمایت خود از این همایش را اعلام کرده‌اند.

این درحالی است که اسماعیل رادکانی(سازمان فناوری اطلاعات ایران)، براری(رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، نصر الله جهانگرد (مرکز تحقیقات مخابرات)، جلیل خاوندکار (پارک علم و فناوری زنجان)، پروفسورکاظم معتمد نژاد (پدر علم ارتباطات ایران)، یونس شکرخواه (دانشگاه تهران)، رمضانعلی صادق زاده(پژوهشکده میکرو الکترونیک)، و آزاده داننده (رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور) نیز به عنوان اعضای اصلی و شاخص، در شورای سیاست‏گذاری این همایش حضور دارند.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به نشانی emictech.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۴ تماس حاصل فرمایند.
 
کد مطلب: 23706
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام