۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۶

خرید نرم افزار از فروشگاه‌های خارجی برای ایرانیان آسان‌تر شد

ایتنا - صدور مسترکارت با نام با سه سال اعتبار، خدمات شارژ و پشتیبانی مسترکارت مشتریان و همچنین خدمات تکمیلی این شرکت از قبیل پرداخت اینترنتی(خرید آنلاین) نیز برای افرادی که تمایل دارند خرید توسط زرین کیش انجام شود به مشتریان ارائه می‌شود.


بازار عرضه و استفاده از نرم‌افزارهای گوشی تلفن همراه، روز به روز گسترده‌تر شده و تولیدکنندگان بزرگی مانند Apple و Google نیز با راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین App store و Google Play نرم‌افزارهای مربوط به سیستم عامل‌های خود را براحتی در اختیار کاربران می‌گذارند.

به گزارش ایتنا خرید از این فروشگاه‌ها نیاز به داشتن کارت‌های اعتباری نقدی/اعتباری بین‌المللی همچون مسترکارت یا ویزا دارد.

متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌های ناعادلانه علیه کشورمان، دسترسی هموطنانمان را به فروشگاه‌های بین‌المللی جهت خرید محدود کرده است. 

شرکت زرین کیش تنها ارائه کننده خدمات مسترکارت در ایران، طی ۳ سال فعالیت خود توانسته است دسترسی ایرانی‌ها را برای خرید از این سایت‌ها/فروشگاه‌ها هموارتر نماید.
 
صدور مسترکارت با نام با سه سال اعتبار، خدمات شارژ و پشتیبانی مسترکارت مشتریان و همچنین خدمات تکمیلی این شرکت از قبیل پرداخت اینترنتی(خرید آنلاین) نیز برای افرادی که تمایل دارند خرید توسط زرین کیش انجام شود به مشتریان ارائه می‌شود.
 
اطلاعات بیشتر را از creditcardiran.com دریافت نمایید.
کد مطلب: 24331
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام