۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۸

اشکالات ویندوز فون 8 صدای کاربران را درآورد

ایتنا- ویندوز فون بدشانس! کاربرانش می‌گویند گوشی‌هایشان یا ری‌استارت می‌شوند یا در عرض 2ساعت شارژ باتری‌هایشان تمام می‌شود!
اشکالات ویندوز فون 8 صدای کاربران را درآورد


کاربران سیستم عامل همراه ویندوز فون ۸ می‌گویند اشکالاتی که در این سیستم عامل وجود دارد گاهی منجر به بوت شدن مجدد گوشی می‌شود. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینکوآیرر، در حالی که سیستم عامل ویندوز ۸ هم کمتر از حد انتظار مورد توجه قرار گرفته مشکلات ویندوز فون۸ زنگ خطر جدی را برای مایکروسافت به صدادرآورده است.

کاربران برخی گوشی‌هایی که سیستم عامل ویندوزفون ۸ به طور پیش فرض بر روی آنها نصب شده و از جمله برخی گوشی‌های اچ.تی.سی و نوکیا می‌گویند گوشی‌های آنها به طور مکرر خاموش و روشن شده و مشکلات زیادی به وجود آورده است.

نکته دیگری که این افراد به آن اشاره می‌کنند عمر باتری بسیار اندک گوشی‌های هوشمندی است که بر روی آنها سیستم عامل ویندوز فون ۸ نصب شده است. 

یکی از این کاربران می‌گوید تنها دو ساعت استفاده از گوشی‌های یاد شده برای پایان عمر باتری آنها کافی بوده است.

یکی دیگر از مالکان گوشی‌های مجهز به ویندوز فون ۸ از اینکه گوشیش در عرض ۵ ساعت دوبار ری‌استارت شده به شدت اظهار نارضایتی کرده است. 

اعتراض‌ها در میان کاربران گوشی‌های Lumia 920 و 8X بیش از سایرین است و مایکروسافت اعلام کرده که در این مورد تحقیقات لازم را صورت خواهد داد.
کد مطلب: 24377
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام