ایتنا- شاید بتوان اینگونه نتیجه گرفت: دسترسی بیشتر مردم به اینترنت مساوی است با خرید آنلاین بیشتر.
فروش آنلاین در جمعه سیاه برای اولین بار از مرز یک میلیارد دلار فراتر رفت.
به گزارش ایتنا از ایسنا، آمارهای منتشره از سوی سایت کام اسکور نشان میدهد که در روز جمعه سیاه فروش آنلاین از یک میلیارد دلار بیشتر شد و دلیل این امر استفاده فزاینده مردم از اینترنت برای خرید اعلام شده است.
بر این اساس در جمعه سیاه سال جاری میلادی فروش آنلاین رشد سالانه ۲۶ درصدی داشته و به یک میلیارد و ۴۰ میلیون دلار رسیده است که این میزان در جمعه سیاه سال گذشته معادل ۸۱۶ میلیون دلار بود.
آمازون در روز جمعه سیاه پربازدیدترین سایت خرید و فروش آنلاین جهان بود و پس از آن سایت وال مارت قرار داشت.
سایت Best Buy و تارگت نیز در مکانهای بعدی قرار داشتند و سایت شرکت اپل در مکان پنجم جای گرفته است.
به گزارش رویترز، محتواهای آنلاین و ثبت نامهای آنلاین از جمله در بخشهای کتابهای الکترونیکی، موسیقی دیجیتال و ویدئوها بیشترین رشد را داشتهاند و این رشد برابر با ۲۹ درصد اعلام شده است.