۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد:

حذف محدودیت سرعت و پرداخت تمام هزینه‌های پهنای باند 100 وب سایت برتر

ایتنا- هزینه میزبانی و پهنای باند 100 سایت برتر و پربیننده منتخب جشنواره رسانه‌های دیجیتال، توسط شورای عالی فضای مجازیانجام خواهد شد.
حذف محدودیت سرعت و پرداخت تمام هزینه‌های پهنای باند 100 وب سایت برتر


دبیر شورای عالی فضای مجازی وعده داد این شورا تمامی هزینه‌های ۱۰۰ وب سایت برتر کشور را به صفر خواهد رساند و محدودیت سرعت را برای این سایت‌ها برخواهد داشت. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، مهدی اخوان بهابادی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال گفت: بنابر لیستی که توسط مرکز رسانه‌های دیجیتال اعلام خواهد شد، ۱۰۰ وب‌سایت برتر و پربیننده معرفی می‌شوند و شورای عالی فضای مجازی هزینه‌های میزبانی و پهنای باند این ۱۰۰ سایت را به صفر می‌رساند.

وی با بیان اینکه پهنای باند مورد نیاز این ۱۰۰ وب‌سایت تامین خواهد شد، اظهار کرد: اگر نمی‌توانیم به صورت کلی رفع مشکل سرعت اینترنت را داشته باشیم برای این ۱۰۰ سایت، محدودیت سرعت را برخواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه حمایت‌ها به دو نوع پیش از تولید و پس از تولید دسته‌بندی می‌شوند، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی در دسته حمایت‌های پس از تولید است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد در بحث فضای مجازی تبعیض قائل شده است، گفت: بعد از شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارشاد یکی از فعال‌ترین دستگاه‌های کشور بوده که در توسعه فعالیت‌های فضای مجازی قوی ظاهر شده است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌هایی که علاوه بر جوایز جشنواره توسط شورای عالی فضای مجازی برای برترین‌ها صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: به غیر از ۱۰۰ سایت اینترنتی که در فضای اینترنتی هستند، در حوزه‌های غیراینترنتی از تولید نرم‌افزار تا بازی‌ها نیز ۱۰ شرکت برتر در ۱۰ حوزه معرفی خواهند شد که به این شرکت‌ها، تسهیلات کم بهره (با بهره ۴ درصد) داده خواهد شد تا بتوانند حداقلی از مشکلاتشان را برطرف کنند.

بهاآبادی با اشاره به کمیسیون عالی ارتقای محتوای فضای مجازی بیان کرد: این کمیسیون به زودی کار خود را شروع خواهد کرد و فعالان این حوزه می‌توانند پیشنهادات خود را برای تصویب به این کمیسیون ارائه دهند.

وی همچنین گفت: اگر پیش از ورود پدیده اینترنت به کشور علما می‌گفتند که بعد از ظهور اینترنت توسعه علم به حدی خواهد بود که هر آنچه قبلا بوده است در برابر آن ناچیز است، در حال حاضر با ظهور اینترنت، این پدیده و قبول آن، قابل درک شده است.
کد مطلب: 24771
نام شما
آدرس ايميل شما


حامد
feedback
منظور از برداشتن محدودیت سرعت روی وبسایت چیست؟ مگر الان روی وبسایتها محدودیت سرعت اعمال میشود؟!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام