۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰

رشد صنعت راهکارهای ارتباط با مشتری فرا‌تر از حد انتظار است

ایتنا- راهکارهای ارتباط با مشتری چیزی حدود 918 میلیون حساب کاربری شرکتی و . ۳ میلیارد حساب کاربری ایمیلی را شماکل می‌شوند.
رشد صنعت راهکارهای ارتباط با مشتری فرا‌تر از حد انتظار است


مدیر عامل شرکت شوگر سی آر‌ ام، یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری گفته است صنعت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری با سرعتی بیش از آنچه پیش بینی شده بود، در حال رشد است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، لری اوگوستون، مدیر عامل شرکت شوگر سی آر‌ ام طی سخنانی در همایش سالانه این شرکت گفته است چند سال پیش تحلیل گران پیش بینی می‌کردند صنعت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرخ رشدی بین ۷ تا ۸ درصد داشته باشد، اما برآوردهای جدید نشان می‌دهد این صنعت هم اکنون با نرخی نزدیک به ۱۰ درصد به رشد خود ادامه می‌دهد. 

مدیر عامل شرکت شوگر سی آر‌ ام که در این سخنرانی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این صنعت را بررسی کرده است، گفته این راهکار‌ها در سراسر جهان هم اکنون حدود ۱۸ میلیون کاربر تجاری دارند و شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز سالانه در مجموع ۲۲ میلیارد دلار از بودجه خود را صرف آن‌ها می‌کنند. 

وی همچنین است در حال حاضر برای استفاده از این راهکار‌ها ۹۱۸ میلیون حساب کاربری شرکتی و ۶. ۳ میلیارد حساب کاربری ایمیلی وجود دارد. 

اوگوستین در مورد چالش‌های پیش روی این صنعت گفته است: هم اکنون به ازای هر یک از کاربران راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ۲۵ نفر دیگر هستند که هر کدام با تعدادی مشتری سروکار دارند اما از این راهکار‌ها استفاده نمی‌کنند. 

وی در توضیح چرایی این چالش گفته است باید به یاد داشته باشیم که هر یک از کاربران این راهکار‌ها نیاز‌ها و اهداف خاص و متفاوتی برای خود دارند و از طرف دیگر امروزه مشتریان آن‌ها به شیوه‌ای متفاوت خرید می‌کنند. 

مدیر عامل شوگر سی آر‌ ام افزوده است: امروزه خریداران، اطلاعات مورد نیاز خود را فقط از کانال‌هایی که تحت مدیریت و کنترل فروشندگان است دریافت نمی‌کنند و در کانال‌های دیگری مثل دوستان و آشنایان خود یا اینترنت به جستجوی این اطلاعات می‌پردازند.
کد مطلب: 25777
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام