۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶

افزایش حملات سایبری در سال 2012

ایتنا- با توجه به گزارش منتشر شده توسط سایمانتك، مجرمان سایبری به طور فزاینده ای، شركت های كوچك را مورد هدف قرار می دهند زیرا این شركت ها از سیستم های دفاعی پیچیده استفاده نمی كنند.
افزایش حملات سایبری در سال 2012


با توجه به گزارش منتشر شده توسط سایمانتك، مجرمان سایبری به طور فزاینده ای، شركت های كوچك را مورد هدف قرار می دهند زیرا این شركت ها از سیستم های دفاعی پیچیده استفاده نمی كنند. 


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، در سال ۲۰۱۱، شركت هایی با ۲۵۰ كارمند، ۱۸ درصد مورد حمله مجرمان سایبری قرار گرفته اند در حالی كه این میزان در سال ۲۰۱۲ به ۳۱ درصد افزایش یافته است. 


در این گزارش آمده است: گرچه حمله به شركت های كوچك در مقایسه با حمله به شركت های بزرگ، سود كمتری برای مجرمان سایبری دارد اما این نكته قابل توجه است كه شركت های كوچك به دفاع سایبری خود توجه كمتری می كنند. 


در سال ۲۰۱۲، شركت هایی با ۲۵۱ تا ۲۵۰۰ كارمند ۱۹ درصد مورد هدف قرار گرفته اند و شركت هایی با بیش از ۲۵۰۰ كارمند نیز ۵۰ درصد مورد هدف قرار گرفته اند. شركت سایمانتك اظهار داشت كه حملات سایبری كشف شده در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱، ۴۲ درصد افزایش یافته است. 


با توجه به این گزارش، بیشتر حملات با ۲۴ درصد، علیه صنعت ساخت بوده است. پس از آن بخش های مالی و بیمه با ۱۹ درصد و خدمات غیر معمول با ۱۷ درصد هدف حملات سایبری قرار گرفته اند.
کد مطلب: 25869
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام