۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹

62 درصد کاربران نگران امنیت سایبری اطلاعات خود هستند

ایتنا - ۶۲ درصد کاربران در مورد امنیت سایبری اطلاعات خود نگرانی شدید دارند که این رقم برای سال ۲۰۱۱ میلادی ۵۸ درصد گزارش شده بود.
62 درصد کاربران نگران امنیت سایبری اطلاعات خود هستند


نتایج حاصل از یک مطالعه جدید در نیوزیلند نشان داد، مردم این روزها بسیار از دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی‌شان واهمه دارند و این نگرانی‌ها نسبت به قبل بسیار افزایش یافته است.


به گزارش ایتنا، مرکز تحقیقاتی Roy Morgan Research در این اقدام مطالعه گسترده‌ای را روی ۱۲ هزار نفر انجام داد و در پایان مشخص شد که ۶۲ درصد این افراد در مورد امنیت سایبری اطلاعات خود نگرانی شدید دارند که این رقم برای سال ۲۰۱۱ میلادی ۵۸ درصد گزارش شده بود.

"پیپ الیوت"(Pip Elliott) مدیر این مرکز تحقیقاتی اعلام کرد که در طول سال ۲۰۱۱ میلادی ۱۲ درصد مردم نیوزیلند که بالای ۱۴ سال سن داشتند صاحب گوشی هوشمند بودند که این رقم در سال ۲۰۱۲ به ۳۶ درصد رسید.

او توضیح داد که میزان مالکیت رایانه‌های لوحی هم بین مردم این کشور بیشتر شد و در حالی که طی سال ۲۰۱۱ میلادی تنها ۵ درصد افراد یاد شده رایانه لوحی داشتند، این رقم در سال بعد به ۲۵ درصد رسید.

این کارشناس امنیتی معتقد است که افزایش دسترسی کاربران به دستگاه‌های الکترونیکی همراه باعث شده است تا اطلاعات شخصی آن‌ها نسبت به گذشته بیشتر در فضای مجازی ذخیره شود و همین امر نگرانی آن‌ها را نسبت به قبل افزایش داده است.
 
 
کد مطلب: 25951
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام