۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸
مشاوران مديريتICT ثبت‌نام کنند

برگزاري اولين جايزه مشاوره مديريت ايران

ایتنا - داننده: اطلاعات و ارتباطات جزو يکي از ۱۵ گروه تخصصي مشاوره مديريت در اين جايزه تعريف شده و سازمان تلاش مي‌کند تا با اطلاع رساني لازم، شرکت‌هاي مشاوره مديريت تحت پوشش را براي حضور در اين ارزيابي و بهره‌گيري از آن ترغيب کند.


مشاوران مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات تنها تا پايان ارديبهشت‌ماه جاري فرصت دارند که براي دريافت "جايزه مشاوره مديريت ايران" ثبت‌نام کنند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران، سازمان مديريت صنعتي با مشارکت انجمن مشاوران مديريت و شبكه مشاوران مديريت و مهندسي ايران براي نخستين بار"جايزه مشاوره مديريت ايران"را با هدف معرفي پروژه‌هاي مشاوره مديريت موفق برگزار مي‌کند.

اين جايزه، فرصتي مناسب را در اختيار بهترين مشاوران و كارفرمايان پيشرو در بهره گيري از خدمات مشاوره مديريت قرار مي‌دهد تا بتوانند تجربيات موفق خود را به اشتراك گذاشته و براي ارتقاي جايگاه خود و صنعت مشاوره مديريت كشور گام موثري بردارند.

مديريت ICT نيز از جمله زمينه‌هاي تخصصي است که در فهرست اهدا جايزه مشاوره مديريت ايران قرار گرفته و از همين رو تمامي شرکت‌هاي فعال در حوزه مشاوره فاوا که مشمول شرايط مورد نظرباشند، مي‌توانند در اين انتخاب براي دريافت جايزه شرکت کنند.

براساس اعلام دبيرخانه برگزاري "جايزه مشاوره مديريت ايران"، متقاضيان تنها تا پايان ارديبهشت‌ماه فرصت دارند براي ثبت‌نام به وب‌سايت http://imcaward.imi.ir مراجعه کنند.

آزاده داننده، رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران به عنوان عضو هيات مديره شبکه مشاوران مديريت درباره حضور شرکت‌هاي ICT در اين جايزه و مزاياي آن گفت: «خوشبختانه فناوري اطلاعات و ارتباطات جزو يکي از ۱۵ گروه تخصصي مشاوره مديريت در اين جايزه تعريف شده و سازمان تلاش مي‌کند تا با اطلاع رساني لازم، شرکت‌هاي مشاوره مديريت تحت پوشش را براي حضور در اين ارزيابي و بهره‌گيري از آن ترغيب کند.»

همچنين محسن مقدادی، رئيس هيات مديره انجمن مشاوران مديريت ايران با اشاره به اينکه حدود يک چهارم اعضا اين انجمن در زمينه مشاوره IT فعاليت دارند، گفت:« درحال حاضر مشاوران مديريت IT پروژه‌هاي خوبي در سطح ملي در دستور کاري خود دارند که مي‌توانند براي دريافت اين جايزه حايز شرايط موردنظر باشند.»

به گفته مقدادي،انجمن مشاوران مديريت ايران به عنوان نماينده انحصاري شوراي بين المللي موسسات مشاوره مديريت (ICMCI) از ميان برگزيدگان اين جايزه اقدام به معرفي برندگان جهت حضور در فرايند جايزه بين المللي مشاوران مديريت(Constantinus Award)خواهد کرد.
او همچنين ادامه داد:« این جایزه نشانی از کیفیت در صنعت مشاوره مدیریت کشور است و فرصتی را برای گردهمایی جامعه مشاوران مدیریت و مدیران صنایع به منظور تجلیل از بهترین دستاوردها فراهم مي‌کند.»
 
 
کد مطلب: 25998
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
جایزه اول رو بدهند به رئیس جمهور محترم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام