۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱

فعالیت بیش از ۵۰ موتور جست‌وجوی ایرانی

ایتنا- قائممقام وزیر ارتباطات می‌گوید اکنون بیش از 50 موتور جست‌وجوی ایرانی مشغول فعالیت هستند.
فعالیت بیش از ۵۰ موتور جست‌وجوی ایرانی


قائم مقام وزیر ارتباطات از فعالیت بیش از ۵۰ موتور جست‌وجوی ایرانی خبر داد و گفت: در برخی موارد بعضی از این موتور جست‌وجوها روزانه بیش از ۵۰ هزار بازدید دارند.



به گزارش ایتنا از ایسنا، مرتضی براری قائم مقام وزیر ارتباطات اظهار کرد: چندی پیش جلسه‌ای میان وزارت ارتباطات و معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری تشکیل شد و در قالب آن از دست اندرکاران موتور جست‌وجوی ملی دعوت شد مشکلات و چالش‌های خود را مطرح کنند تا با تفاهم نامه‌ای که میان این دو نهاد به امضا رسید بتوانیم از شرکت‌ها و مراکز رشد این حوزه حمایت بیشتری به عمل آوریم.

وی با بیان این‌که در قالب این مذاکرات درباره راهکارهای توانمندسازی این شرکت‌ها صحبت‌های متعددی به عمل آمده، اظهار کرد: قرار بر آن شد کمیته‌ای مشترک و دو جانبه تشکیل شده و امکانات مختلف وزارت ارتباطات از جمله وام‌هایی که از سوی این وزارتخانه اعطا می‌شود بهره گرفته شود و حمایت‌های کافی از این شرکت‌ها صورت بگیرد.

براری در عین حال عنوان کرد:‌ البته در این میان از برخی نهادهای فعال در حوزه ICT نیز درخواست می شود در راستای توانمندسازی این شرکت‌ها حضور پررنگی داشته باشند.

قائم مقام وزیر ارتباطات ادامه داد: در حال حاضر نهادهایی مانند بنیاد جانبازان و مستضعفان، بنیاد تعاون سپاه، بنیاد تعاون ناجا و یا ستاد اجرایی امام (ره) در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات حضور پررنگی دارند. همچنین اپراتورهای تلفن همراه نیز می توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری‌هایی انجام دهند چرا که انتظار ما این است که بخش‌هایی که از درآمد این حوزه بهره می برند برای آماده سازی زیرساخت‌های آن نیز تا حدی هزینه کنند.
کد مطلب: 26882
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
به جای 50 موتور جستجو 1 موتور جستجو کارآمد بدهند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام