۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
رییس سازمتن نظام صنفی:

خبرنگاران ، پرچمداران اصلی بازگویی حقیقت و واقعیت هستند

ایتنا - خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور خبرنگاران تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که می‌توانند با بهره‌گیری از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب دسترسی و شفافیت هر چه بیشتر شوند.


رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به مناسبت روز خبرنگار پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایتنا متن این پیام به شرح زیر است:

" ن و القلم و ما یسطرون "( آیه ۳ سوره قلم )
خبرنگاران و اصحاب رسانه ، پرچمداران اصلی بازگویی حقیقت و واقعیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند که اعتلای جامعه و کشور در گرو نقد عالمانه و دلسوزانه آنها در قالب اطلاع‌رسانی شفاف، بموقع می‌باشد.
آنچه که شما خبرنگاران می‌نویسید، واقعیت های حقیقی پیرامون ماست و باید خواند، شنید و درک کرد.
در دنياي کنوني با وجود تکنولوژي‌هاي ارتباطي پيشرفته و متعدد در امر دستيابي سريع به اطلاعات و منابع مختلف، كسب اطلاعات درست و صحیح و قابل اطمينان در مورد وضعيت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسيار دشوار و در عين حال بسيار ضرورى و حياتى است.
خبرنگاران، چشم بینا، صدای رسا و منشاء شور و آزاداندیشی جامعه‌اند و حس پویایی و بودن در جامعه‌ای شاداب فقط با حضور خبرنگاران متعهد، پرکار و متخصص و آگاه و آزاداندیش محقق می‌گردد.

خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور خبرنگاران تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که می‌توانند با بهره‌گیری از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب دسترسی و شفافیت هر چه بیشتر شوند.
قطعا با همت شما خبرنگاران فهیم، و پرکار می‌توان جامعه اطلاعاتی فراگیر را ایجاد نمود تا در آن حقوق شهروندی و آحاد صنف، اصالت خود را بازیافته و گفتمان تفاهم و تعامل در بستر خبررسانی آزاد و منصفانه در جامعه و به خصوص قاطبه صنف فراگیر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد گردد. 

اینجانب حضور فعالانه اصحاب رسانه و بویژه شما خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب و به موقع پاس می‌دارم و نقد سازنده را لازمه شکوفایی و اعتلای فضای کسب و کار در این عرصه می‌دانم و امید است چونان گذشته تمام توان خود را در این عرصه با نیکی و با صداقت و با صدای بلند و رسا بکار گیرید و شاهدی بر روند انجام امور و با چشمی نظاره‌گر و بینا، بازگو کننده دغدغه‌های خویش و یا فعالین این حوزه باشید.
از خداوند متعال ، توفیق همه فعالین عرصه خبر و اصحاب رسانه ، بویژه شما خبرنگاران محترم را خواستارم.

روزخبرنگار مبارک باد.
کاظم آیت اللهی
رییس سازمان 
 
 
کد مطلب: 27084
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام