۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸
پیشنهاد ویژه پاندا سکیوریتی به مدیران IT سازمان ها

کنترل و مدیریت سازمانی با دستگاه های iOS

ایتنا - رشد روزافزون استفاده کارکنان از تجیزات سیار نظیر تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه نیاز به نظارت و مدیریت مدیران شبکه را بیشتر کرده است. چراکه وجود این تجهیزات در محیط های سازمانی، چالش‌های امنیتی جدیدی را پیش روی این مدیران گذاشته است.


شرکت پاندا سکیوریتی نسخه جدیدی از محصول Panda Cloud Systems Management (PCSM) را بر پایه دستگاه‌های تلفن همراه مجهز به سیستم عامل iOS ارائه کرد.
این محصول طراحی شده است تا به نیازهای سازمانی مدیران شبکه به منظور نظارت و مدیریت از راه دور و همچنین نظارت بر تجهیزات سیار در شرکت‌ها کمک کند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، آخرین نسخه از راه حل‌های امنیتی مدیریت و نظارت از راه دور شرکت پاندا سکیوریتی در محصول PCSM، به مدیران فنی و شبکه سازمان‌ها و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با سرعت و انعطاف بیشتری به حوادث و رخدادهای امنیتی از طریق تلفن همراه و یا تبلت خود رسیدگی کرده و حتی از راه دور اقدامات لازم را انجام دهند.

این قابلیت به مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌ها این اجازه را می‌دهد تا فعال‌تر از گذشته در هر زمان و از هر کجا به بررسی مشکلات شبکه سازمانی پرداخته و در کمترین زمان ممکن نسبت به حل آنها اقدام کنند.
همه این فرایندها در نهایت سبب می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین میزان امنیت در شبکه اعمال و در نهایت فرصت بیشتری برای ارائه خدمات بیشتر وجود داشته باشد.

رشد روزافزون استفاده کارکنان از تجیزات سیار نظیر تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه نیاز به نظارت و مدیریت مدیران شبکه را بیشتر کرده است. چراکه وجود این تجهیزات در محیط های سازمانی، چالش‌های امنیتی جدیدی را پیش روی این مدیران گذاشته است.
از رو نیاز به نظارت همه جانبه و همیشگی از هر مکان و در هر زمانی واجب و ضروری به نظر می‌رسد.

در این مسیر مدیران شبکه با کمک گزینه‌های موجود در سیستم عامل iOS در نسخه جدید محصول PCSM، تجربه‌ای متفاوت از مدیریت بر پایه دستگاه‌های موبایل را خواهند داشت.

برنامه مدیریت از راه دور محصول PCSM می تواند بطور رایگان از طریق فروشگاه‌های برنامه جانبی شرکت اپل در دسترس قرار گیرد.

این فرآیند بسیار ساده و شامل مراحل زیر است:
به سادگی برنامه مورد نظر را بر روی دستگاه مجهز به سیستم عامل iOS نصب کرده و آن را از طریق یک حساب کاربری مدیریتی به کنسول مدیریتی متصل کنید. 

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می توانند با شرکت ایمن رایانه پندار و با شماره تلفن ۸۸۱۷۰۸۰۱-۵ تماس حاصل فرمایند. 
 
 
کد مطلب: 27109
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام